![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Paineilmalla puhaltelee ja pitää vaikka jotain räsyä päällä ettei lentele mujut. ja vähän öljyä pultin kierteisiin jotta menee oikeaan momenttiin.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Läjään kannen pultit | TTMOSSE | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.12.2010 10:52 |
| 2LT kannen kiristys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.06.2008 06:21 |
| 2L-T Kannen tunnistus | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 04.08.2007 05:31 |
| kannen vaihtoa tv:ssä | jamppa.w | Chit-Chat | 17 | 17.03.2007 16:50 |
| Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |