Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #39  
Vanha 11.07.2009, 22:30
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Olisko ollut jo paineet pytyssä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Jeepin kun kerran saa osiksi, niin maalaan niitä osia kotona varastossa. Sen saan puhtaaksi. Maalatut osat saa kuivua rauhassa. Maalauksen jälkeen ovi kiinni ja kurkkimaan ei saa mennä. Ilmaukkoihin jo laitoin ilmansuodattimet. Aika näyttää miten kompura riittää. 2 baria on käyttöpaine ruiskulle. Kompura lähtee käyntiin paljon aikaisemmin kuin tuo paine on saavutettu.

Kompura oli omalla johdolla seinässä. Edes mitään surinaa ei koneesta kuulunut. Aivan kuollut.

Tänään kolmas sija Voodoo Jeepin apparina
Satuitko tarkistamaan ettei olis ollut paineet säiliössä valmiiksi ettei käynnistynyt sen takia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rodeo Drive jappe Tekniikka & Jutustelu 583 27.05.2013 21:51
Rodeo drive / Warn / Muut suunnistus ohjelmat SoSo Tekniikka & Jutustelu 28 04.03.2009 16:28
OFF ROAD DRIVE -LEHTIÄ myllis O/M/V Muut 0 23.10.2006 13:53
O: drive flange Rytari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 21.08.2006 14:16
Mulholland Drive KariSalmelainen Movies 5 03.02.2004 09:43


Sivu luotu: 17:36 (GMT +2).