![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ei tässä nyt mikään sen ihmeempi tahti ole päällä mutta sen mitä töiltä ehtii niin mää teen omiani ja ossi omiaan ,nii ja sirpan kikotinta tarkotus koeajaa pitkästä aikaa taas sunnuntaina kunhan ensin selvitään askolan kisareissusta ja on ossin moggipajerokin edennyt kovasti mutta ei näitä hiki hatussa kukaan viitti pakertaa...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |