![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Pannaan tähän loppuun viel muutama kuva. Itselle reissu oli paras mitä olen Norjaan tehnyt, tällä kertaa kun näki muutakin kun hiekkamonttuja, metsää tai maantietä. Tuli käytyy paris kaupungis katselee maisemii ja nähtävyyksiä.
Itse tapahtuma oli kutistunut ainakin puolella, tai siis osallistuja määrä... Jatko taitaa olla vähän niin ja näin. Uudet bestikset!!! Lauantai maajoukkue kisan loppuhuipennus, itse sain mega hanskoil käydys nyrkkeilymatsis pomppulinnakehäs pataa ![]() Speed trialin osallistujat, Magic puuttuu kuvast. Trolli voitti. Hieno rakennelma, 600 cbr kone, corsan vaihdeloota, susukin akselit, putkikehikko, nelipyöräojaus ym... Antoi protoluokas kyl muille latuu maavaran suhteen. Ja lopuks muutama luvattu RC kuva. Tekniikast en autoist tiedä mitää. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siis pentele, tuossa kuvassa mun alla on vaan 12 koria, eli kolme sain vielä tungettua jalkojen väliin...
Ja huom, mulla on oikeasti aikamoinen korkeanpaikankammo... |
|
||||
|
||||
![]()
Mut sen varmaan unohtaa ku on pikku promilleissa
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sain kameran kuvat burettua
"Haloo! Onko Norjassa?juu lähemme hetiku noi naiset saa pakattua, joo nähdää"
Menikös toi tehtävä jako oikein??? Harri oli talvella ruoppaamassa, ei vaisinkaan auttamassa kaveria ylös Saija alottaa matkakertomusta Perillä turus, ei näkyny palstalaisia(huom. kellonaika) Aamulla barin pissen jälkeen, kiinnostus täys10 ![]() ![]() ![]() Sama fiilis Hannua ja.... Poikaa vaa naurattaa |
|
||||
|
||||
![]()
Kuules poju, tuohon kilpailuun sai osallistua vain "selvinpäin", siksi Suomen edustus makasi mun ja Hannun varassa... Eli kaikki 3 siideriä olin ehtinyt juoda ennen tuota hetkeä... Mitä sen jälkeen tapahtui, niin...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pirate 4x4 Jamboree 5.-8.7.2007 | Jare | Tapahtumat | 163 | 09.03.2011 00:04 |
Pirate4x4 Jamboree 2.-5.7.2009 | Jare | Tapahtumat | 30 | 08.06.2009 00:10 |
Pirate4x4 Jamboree 2008 Suomeen?? | Jare | Tapahtumat | 45 | 31.01.2008 19:29 |
Jeep Jamboree - Oak Ridge Virginia | Bruno | Linkit | 2 | 14.11.2006 15:06 |
SLCK Jamboree Tampereella 18-20.8.-2006 | Jouni Järvinen | Tapahtumat | 0 | 13.08.2006 08:57 |