![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ja omaan kun vaihdoin kytkimen,niin kytkin akseli oli niin kulunut että ei irroittanut kunnolla kun oli niin paljon kynnystä akselilla...
Ei varmaan apua kommentista mutta avauduinpahan kuitenkin. Niin ja kone on 3b patrollin ahtilla,ja kilon paineillla,eikä luista/luistanut ongelmana oli se että kytkin oli mallia on/off. Niin joskus oli jyrysisussa ongelmana tuo luistaminen,ei auttanu säädöt jäykät jouset eikä mitkään,kerran ajattelin että luista sitten sen minkä luistat,ja annoin luistaa,ja se loppui siihen kun se kerran kuumeni kunnolla. Ja se kytky oli uusi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
nissan sd/ld koneiden pulttijako | weleho | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.02.2009 07:50 |
95E säilyvyys ja koneiden varastointi | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 27.09.2006 12:48 |
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet | Optime | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.08.2006 18:24 |
Mersun koneiden painot ? | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2006 10:30 |
BJ-40 kytkimissä/asetelmissa eroja???? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2005 09:55 |