![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut Viipo : 28.06.2009 22:26 |
|
|
||||
|
||||
|
eilen illalla (28.6) kaks läjää bongattu Vihannintiellä Kopsassa. punanen ja musta, älyttömän kuppasia, oli valoa katolla ja isoja rattaita sunmuuta. kuka tunnustaa?!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja panzer Taitaa oikea palsta näille olla tuolla: http://www.sihteeriopisto.fi/ Eikä nyt herneitä nenuun kellekkään!! ![]() Sitäpaitsi keskustelupalsta löytyy www.sihteeriopisto.net :P Viimeksi muokannut Viipo : 28.06.2009 23:26 En minä näistä mitään tiedä!! On se hyvä että joku tietää! ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ak ja mj todennäkösesti matkalla kittilään |
|
|
||||
|
||||
|
Joo nippan tuli lipan kohdalla vastaan. Saman lj:n bongannu pari kertaa. Tänään tuli sit vastaa tumma hiluxsi isoilla renkailla. oli lava kaarta ja taisi olla vinssikin keulilla. Siis savonlinnassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Da da.. se olia sitten sinä... jonkun kerran nähny kans kerdellä pyörimässä siut sillä... ööh... no merkkiä en ny mene sanomaan... rouhia peli jokatappauksessa. juu sen hilu-x än oon itekkii pari kertaa nähny savonlinnassa, takalasissa se toyota devil tarra?
|
||||
|
||||
|
Joo kerimäki-savonlinna akselilla tulee paljon pyörittyä. Opel merkiltään mutta täysin izusu.
Tänään taisin nähdä ekakertaa sen hiluksin. en kerenny hirmu tarkkaan näkemään kuitenkaan. |
|
|
||||
|
||||
|
vissii eksyksissä ku U-kännöksiä harrastelivat =)
|
|
|
|||
|
|||
|
Sunnuntaina bongattu Punkalaitumella mattapunanen patrolli
|
|
|
||||
|
||||
|
tampereen ohitiellä, nokian liittymän tienoilla bongattu 40-sarjan cruiseri, keltainen väriltään ja snorkkeli, ja tietenkin ajeli avona, oli siistin näköinen peli.
|
|||
|
|||
|
Joku täällä, kellä on ZJ Garnd Cherokee Tornionmäessä ja tänään ainakin oli "työn alla?"
|
|
|
||||
|
||||
|
Nämä autot oli varmasti nähty?! Eksyksissä oltiin.. Eikä ne nyt niin kuppasia ole!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Useampaan kertaan bongattu mustavalkoharmaa maastomaalattu patrolli, Mäntsälä-myrskylä välillä, ja muutaman kerran ihan läheltä, kun naapurin hevostalleille kääntynyt... jos palstalaisia, niin pysähdy blazerin kohdalla juttusille...
|
||||
|
||||
|
Taitaa olla sama patrolli, minkä useampaan otteeseen itsekin bongannut mäntsälän keskustassa...
|
||||
|
||||
|
juu nää ne oli!
|
|
|
||||
|
||||
|
Näköyhteyttä ei ollu, mut varmaan joku offiporukka kuopion ohi ajeli tänään jotain 16.30-17.30 välillä. Laa-puhelin kanava 12 ja kauhee älämölö ulkopuolisista kaarista ja auton käskyttämisestä. Ei kerinny jutustelemaa kun oli kädet täynnä
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvinkäällä bongattu tumma avo-suzuki, pitkän mallinen. 33 renkaat ja korotusta näytti olevan. Kolmipuola aluvanteet. Ja välillä hämeenlinna-forssa meidät ohitti ransportteri missä offipalsta tarra takalasissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lauantaina savonlinnassa iltapäivästä tuli vastaan vaanleenruskea LJ... oisko ollu seitenkymppinen, vissiä keulilla, isommat renkaat ja korotusta... ja vähän myöhemmin joku tumma lavapaku rouheella pystypukella ja offipalsta tarra mummonkaatoraudasssa!
|
||||
|
||||
|
taisi mahdollisesti olla minä suizalla, siellä tulee välillä pyörittyä
![]()
|
||||
|
||||
Tänään 06.07
Imatran motarilla bongattu HJ isot pyörät hopian harmaa väritys ja joku traileri tai peräkärri perässä. Justiinsa kerkesi näköjään kaveri kohdalla moikata takaisinkin, kun meikäläinen morjesteli. Meikäläisellä alla hopia LJ.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tänään bongattu joskus neljän aikoihin Forssassa Toyota BJ/FJ 4x keltainen,mustalla katolla ja vihreellä puskimella. Näytti olevan sähkövirveli nokalla. Körötteli mun LT:n perässä vähän matkaa....
![]() Vai oliko se kuitenniin jeeppi kun ei peilistä tarpeeks hyvin nähny...
Luigi- Viimeksi muokannut Luigi81 : 06.07.2009 16:56 |
|
|
||||
|
||||
|
Se oli toi elhapero Tammela-Citystä...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |