![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#351
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#352
|
||||
|
||||
![]()
Naapurilla
__________________
|
#353
|
||||
|
||||
![]()
No tuli sit tilattuu sj413 jarruletkut tohon taaksekkin.
Huomen yrittää saada aikaiseksi taakse jarrut, kun satulatkin jo muhii sitruunahapossa ![]()
__________________
|
#354
|
|||
|
|||
![]()
Missä päin honkajokee toi mesta on? on tullut aika paljon työnpuolesta kierrettyä nevoilla ja keitailla mut juuri kyseisestä paikasta en tiedä yhtään mitään. Pisti asia vaan silmään
![]() |
#355
|
||||
|
||||
![]()
Jos tarkoitat Jämiänkeidasta niin se ei ole Honkajoella
![]() Se taitaa olla Kankaanpäätä en kyl ihan varma minkä kunnan alueella. Mitäs siel keitailla?
__________________
|
#356
|
||||
|
||||
![]()
Ei mennyt ihan täydellisesti.
Liian pitkät pultit, mutta vain toisella puolella aiheuttaa ongelmaa ![]() Flekti kiinni pikku koeajolla ainakin lämmöt pysyi hyvin alhaalla ![]() Tuosta kun piti lähtee peruuttamaan niin mitäs ihmettä kytkin ei irroita ollenkaan ![]() ![]() ![]() Niin ja lukko toimi hienosti ainakin vielä ![]()
__________________
|
#357
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jamiä taisi olla 3 kunnan alueella jos en väärin muista, eilen juuri viimmeks poikettiin linnan kanssa siellä kattelemassa mitä näkyy. ei keitaalla muuten mitään mutta jos sattuu joskus oleen lähellä kun kuljetaan niin me tietysti käydään irvistelemässä hikiselle mustan kullan kuivaajalle |
#358
|
||||
|
||||
![]()
Noniin nyt on 4 kertaa käyty koe ajolla ja muuta ihmeellisyyksii ei oo huomannut kuin et kytkin on ihan moro, mut kyl sil viel jotenkin pärjää, kun ei oo kiire
![]() Suzuki poseeraa kivellä ex kylpylän laavulla. Uusia pätkiä etsimässä ajelupaikoille, mutta ei uskaltanut ilman vinssii kokeilla kun jarruissa ilmaa ja vuotaa varmaan jostain niin jarruja ei oikein ole. Hiekka monttu kuvia. Suzuki vs. Suzuki hieman täytyy jouston rajoittimii muutella ja tutkii miten toimii kun iskarit irroittaa että pistääkö ne vastaan, mutta silloin katkee jo jarru letkut ![]() Ja tämmöinen löyty myös eli ottaa banjo pultti kiinni prkl. Nastoja ruoputtamassa kalliolla. On sitten kuin yöllä ja päivällä eroa tolla ajelemisessa nykyään :P Jos ensi viikolla lomaa niin yritettävä päästä tarjoamaan leimalle.
__________________
|
#359
|
||||
|
||||
![]()
Ei pääse viel tällä viikolla leimalle..
Oliskos tommoset kaaret suunnistukseen hyväksyttävät? Saako pääkaari olla tuollain taitettuna? joo tästä on varmasti juttua aikaisemmin mutta ihan vittuillaksenikaan en käytä searchii..! Helpotetaan vähän bongaajien elämää ![]() Luulisin ettei oo heti tulos samalaista vastaan ja piristi kummasti ulkonäköä :P Kaarista puuttuu viel kumit mutta yritetään huomenna saada ne niittailtua kiinni sit alkais oleen aika hyvällä mallilla ulkoisesti.. Lisää apua bongaukseen Tommoinen siittä nyt sit tuli vielä tulee johonkin kohtaan kultaiset palstan tarrat. meni 2 tarraa vituiksi kun ei ottanut kiinni tohon juuri maalattuun ![]() Suizkan merkki
__________________
|
#360
|
|||
|
|||
![]()
komee on, sun pitää hommata siihen sit boggerit
![]() |
#361
|
||||
|
||||
![]()
Fediman leikki boggerit varmaan hommailen.. sit kun joskus tiliantaa myöden
![]()
__________________
|
#362
|
||||
|
||||
![]()
Sama tuli mieleen, että maalaus ja renkaat eivät ole samanlaiset.
![]() Mutta hauskan näköinen peli, eikä jää epäselväksi kuka sillä ajaa. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#363
|
||||
|
||||
![]()
Huomen olis kyl tilipäivä
![]() Vai pitääkö ottaa musta sprei ja maalat boggerit yli ja Silestone kuviot kylkiin ![]()
__________________
|
#364
|
||||
|
||||
![]()
Suitsa on kyllä oikeestaan nätinpi kuin ennen.
Eikös ton hahmotellun pääkaaren alapään vois laittaa kiinni aivan helmapalkin takapäähän, ja suora putki ylöspäin himpun kallelleen että mahtuu ovi juuri aukeen? Ja takakulmiin pystyputket myös. edit: kyllähän se pääkaari olis tukevampi, jos se olis suora ja pystysuorassa, mutta eihän tohon kiitokoriin oikein näyttäis mahtuvan. Tukevuuteen tietysti auttaa huomattavasti, jos pääkaaren yläpäästä vetää suoran tukiputken takapuskurin tienoille. Viimeksi muokannut AlluK : 14.07.2009 21:49 |
#365
|
||||
|
||||
![]()
Joo toi takapuskurin nurkille menevä takatuki unohtui piirtää tuosta.
Mistä porukka on ostellut pidempii jarruletkuja suzukeihinsa? Eteen ja taakse.
__________________
|
#366
|
||||
|
||||
![]() Mites toi ohjauksen rajottelu, kun itellä ei ainakaan noi pultit kestä vaan vääntyy aina mutkalle ![]() Iskarit varmaan pohjaa joka suuntaan, mutta kun ei jarru letkuissa varaa kokeilla paljon oikeesti joustaa.
__________________
|
#367
|
||||
|
||||
![]()
Aikas jännä juttu. mikä on ET nois vanteis? Komia maalaus!
|
#368
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo kyl mitään havaintoo ET:stä täytyy varmaan tarkistaa joku päivä
__________________
|
#369
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis uus kytkin setti odottelemassa. Viel silmälaakeri käydä tilailee..
__________________
|
#370
|
||||
|
||||
![]() Tuli noikin liimailtuu. Eipä osanneet myydä mulle silmälaakerii ![]()
__________________
|
#371
|
||||
|
||||
![]()
Hyvinhän tuo tuntuit vieläkin toimivan ja lukkokin kestänyt ennätys kauan vaikka vähän jo jännitti että rikoin sen, mutta oli vain ilmaletku väärässä paikkaa venttiilillä ja toimi väärin päin
![]() Huomenna yrittää saada laatikko tiputettuu irti ja katsottuu mitäs se kytkin onkaan syönyt, mutta ei saa viel uutta paikalleen kun eivät osannut varaosa liikkees myydä mulle silmälaakerii ![]() Valotkin tarttis huomen yrittää kytkee niin sais nekin taas toimimaan. Tavoite olisi ensi viikolla koittaa leimalle jos vain osat kerkiää tuleen ja saa kaiken nippuun. Jarrupaineen säätimen tilailin briteistä, kun oli muutamii kymppei halvempi, kun menee takapyörät nyt eka lukkoon.
__________________
|
#372
|
||||
|
||||
![]()
Laatikko ja kytkin olis nyt irrallaan.
![]() Pitäisikö ton 5 vaihteisen laatikon mahtua jotenkin pois ilman että ottaa kytkimen eka pois? ![]()
__________________
|
#373
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on sitten kytkytin vaihdettu ja taas kelpaa pöristellä.. ajattelin jos ei kävis nyt mettäs ajelee ennen kuin saa leiman.
Jarrupiirit joutuu vähän sekoitteleen että saa oman piirin eteen ja taakse että saa paineensäätimen väliin taka jarruille, kun on vähä turhan äkäiset. Sitten valot kytkee ja sisustan hommia sit pitäis olla muuta kuin leimalle. Niin no nivasta vaihtaa pienemmät kummit alle ![]()
__________________
|
#374
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis suzukissa taas kaikki valot kunnossa ja peräkärryn pistokkeenkin tein. Huomen jatkaa sähköhommia ja odotella et tulis se paineen säädin pian.
__________________
|
#375
|
||||
|
||||
![]()
Eikos noita pistokkeita saa ihan valmiinakin ettei nyt ihan itse tekemaan olisi tarvinnut ryhtya
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |