Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.06.2009, 18:24
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hartzaq Näytä viesti
Olisko porukalla hyviä vinkkejä kertynyt aiheeseen liittyen? Eli Suzuki SJ410 eteen ja taakse pitäis saada pidemmät iskarit. Peräkärryn latien lisäyksen jälkeen vakioiskarit on ihan auki ellei hieman pinä jousta jopa sisäänpäin jännityksessäkin. Missä autossa olis eteen ja taakse ainakin 10cm pidemmät iskarit jotka menis heittämällä suzukiin?
Norrenalla oli muistaakseni kaksilehtisten parabolisten kanssa Volvo 740 ja Saab 9000 iskarit.
En muista kummat oli kummassa päässä mutta kiinnitykset meni omiin paikkoihin suoraan heittämällä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:hin pidemmät jouset/iskarit SLehto Tekniikka & Jutustelu 2 24.07.2007 19:30
toyota lj 70 pidemmät iskarit Tekniikka & Jutustelu 6 31.08.2006 19:22
mistä pidemmät iskarit Tekniikka & Jutustelu 1 07.12.2004 17:41
Mistä toyota hj 60 pidemmät iskarit? Tekniikka & Jutustelu 0 24.11.2004 17:48
O: Suskaan vinssiä Sharedoc O/M/V Muut 0 14.03.2004 11:07


Sivu luotu: 20:22 (GMT +2).