![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sielä on kärkirengas semmonen nepparin näkönen ja kuparitiiviste sitte siinä kierteen alaosasa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeps eli pitää vielä purkaa noi kerran
![]() Milläköhän ne renkaat sais poies sieltä? Koska ei sieltä ainakaan mitään tullut poies kun oon noita purkanut. Noita tiivisteitä varmaan saa ihan paikalliselta diesel pajalta? |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla on kolmen kannen suuttimien alta löytynyt iso kupariprikka siitä kierteen alta ja tuon kärkitiivisteen ("neppariprikan") tilalla on ollut kanssa kupariprikka.
Siitä on Wuosia aikaa, kun olen suuttimen alta löytänyt tuon "oikean" prikan. Luulisi dieselkorjaamoilta löytyvän. Itse ostin IKH:lta sen suurimman kupariprikkalajitelman, jonka hinnaksi jäi tiukan könttäostosväännön jälkeen reilu satanen... ![]() Jos päädyt ostamaan ne alkuperäisen näköiset prikat, niin ne pitäisi asentaa se kouru oikeinpäin. Vähän niinkuin muki... kattila... räystäskouru... ![]() Itse olen vanhat prikat ronkkinut pois sellaisella koukkupäisellä piikillä, vähän niinkuin sen kaikkien tunteman hammaslääkärin koukun näköisellä työkalulla. Tai paineilmalla suhauttamalla,... Onpa joskus joutunut laittamaan Dremeliin kiinni sen taipuisan jatkovarren & pienellä poranterällä "katkaissut" sen levinneen ison kupariprikan. Osaa meinaan olla tiukassa, jos on moneen kertaan kiristelty wanhaa tiivistettä... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No niin nyt se ois sitten leimattukin
![]() Nyt kun vielä pääsis vetämään kunnon testit ajot ![]() Tämäkin voi olla kohta puolin myynnissä mikäli saan jonkunlaisia tarjouksia edes. Eli tarjota saa! Uudet pervot visiot on jo mielessä tulevalle romulle, josta tulis sitten trailerqueen, ehkä jonkun näkönen kilpurikin? kuka tietää. |
|
||||
|
||||
![]() Jotain on tapahtunut?
Minulle tämä tuli syksyllä '12 Heinolasta aikalailla ulkoisesti tämän näkösenä,renkaat oon vaihtanu ja kaatanu 1,5 kertaa
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M: Maastokärry (uudet kuvat) | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.03.2008 19:41 |
M: LJ-70 # uudet kuvat # | las-c | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 13.04.2007 17:18 |
M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 08.04.2006 18:56 | |
M:Patrolli pätkä paku | Humu | O/M/V Muut | 8 | 05.10.2004 18:36 |
M:Pätkä Paketti Patrolli | Rabarberg | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2004 15:24 |