![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ostettu offtopic mutta kun itellä oli d21 kingcap niin d22 korimallin vaijeri käy myös muistaakseni myydään yhtenä pakettina.![]() Ostettu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta Tuota vaijeria ei saa varaosa lafkoista,Örumilta,Koivuselta eikä motonetistä ja Nissan liikkeessä Vaijeri maksaa 187€ joten luulen että uudempaan maksaa enemmän.. Jatketaan metsästystä tai sit tehään metri vaijerista ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
muistaakseni ostin järvenpäästä terholan varaosista ja oli paljon halvempi. kysyn huomen ja pistän viestiä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alkaa kiire hieman painaa. 30.Päivä tätä kuuta olis leima edessä ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
ei oota myivät
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitän tiedosta..Etsintä jatkuu
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy koko setti kc d21 peräisin oleva. Veijari raumalla ja vielä autossa kiinni. Tarviitko muuta kc osaa?? On menossa purkuun yksi d21 bentsiini keksintö. 044-5185990 Yli-Karro
p.s. älä edes kysy oven hyväkuntoisia saranatappeja,ehjiä penkkejä,kunnon rattia tai ruosteetonta lavaa tai ovia EI OLE...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
nissan kingcap | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2009 22:21 |
Ostetaan Nissan Kingcap 4x4 | suppe | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 05.02.2009 20:40 |
Myydään nissan kingcap 4x4 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 01.02.2009 21:51 |
Ostetaan -88 Nissan KingCap:iin | Rotta-Racing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 30.06.2008 23:33 |
nissan kingcap 4wd -92 b | kalnissan | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.12.2007 20:43 |