![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt voisin sanoa että rauhallisempaakin miestä alkoi tänään ottamaan oikein kunnolla päähän... Auto on maannut yli 3viikkoa pajalla jossa siihen piti laittaa helmapalkit, kun itsellä ei ole (vielä) hitsauskonetta. No muutamaan kertaan soittelin ja kselin asiasta ja kommentti oli legendaarinen huomenna aloittaa jne. No sanoin että tänään tulen auton hakemaan ja sillä selvä. Aamulla soi puhelin ja kysyi viimeisiä neuvoja kuinka laitetaan yms. Meni n. 2 tuntia kun soitti ja sanoi langan loppuneen että iltapäivällä olis kuitenkin valmiina. Iltapäivä tuli ja juuri kun olin lähdössä hakemaan sitä niin soi taas puhelin ja sanoi että mikki päästi savut pihalle... Tässä vaiheessa vitutuskäyrä oli niin korkealla että sanoin hakevani sen pois ja sillä selvä oli helmoja tai ei, no eihän siinä niitä ollut kuin toisella puolen ja sekin oli kötöstelty niin että itsekkin osaan hitsata samanlailla vaikken osaa juurikaan hitsiä käyttää!!! Auto kotiin ja soitto toiselle kaverille ja sieltä mikki lainaan ja hitsaan ne itse paikalleen...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
hmmm... kaikki?
|
|||
|
|||
Toisten puolesta
Eniten harmittaa muiden puolesta oma hyvinvointi, mm. muillekkin soisi onnen edes lähellekkään yhtä ihanasta naisesta ku tuo mun kulta!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vituttaa kun tuli purettua hetken mielihäiriössä offiauton keula niin että koko laitos ei edes muistuta autoa
eikä ole mitään ajatusta mihin suuntaan lähtee rakentamaan,ehkä bj tyylinen nokka siihen tulee... PRKL!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaljat loppuu kesken safarin eikä oo shortseja mukana!
|
|
|
||||
|
||||
|
Voit juoda ne mun kaljat
Puukolla puntit pois |
|
|
|||
|
|||
|
No luulis että säkin olisit jo oppinu varaamaan riittävästi juomista mukaan! Jätkähän on ihan kuin J.Vehviläinen: oma six-pack juodaan pois jo ennen puoltapäivää ja loppuaika sossutaan muitten kaljoja
!
|
|
|
||||
|
||||
|
Haha!!!!!Kaljat loppu täälläkin.......housuja eikä shortseja ei ole ollenkaan ja kaiken lisäksi joutuu juomaan tapio viinaa
|
||||
|
||||
|
Ja heikko olo ja oksentelu iski meikäläiseen vaikken kerinny ees avata yhtään olutta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |