![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
> Koiranomistajan arkea
> > Minulla on koira, schäfer. Olen minä sitä kouluttanutkin. > Lenkkeilijöihin se suhtautuu tosi luontevasti. Iloisesti häntä heiluen se > tulee tervehtimään kaikkia kuntourheilun ystäviä. Minä olen siinä ihan > lähellä, narun toisessa päässä, rähmälläni. Hyvin suhtautuvat lenkkeilijät > poistuessaan paikalta tapaamisemme jälkeen. Kuraiset tassunjäljet > rintapielessä ja naama nuoltuna. Haluavat tavata toistekin. Moni on > huutanut: te kuulette minusta vielä!? Mukavaa sakkia. > > Vaikka kyllä koiran koulutus vaatii pitkäjänteisyyttä. Kapulan heittämisestä > se tykkää valtavasti. Kerran heitin. Poliisit toivat koiran illalla kotiin. > Minä sanoin, että ei olis tarvinnut. Luulivat että lasken leikkiä. > > Naapuritkin pitävät meidän koirasta kovasti, ovat antaneet sille > lempinimenkin: ADHD. Outo nimi. Olisiko arabiaa? > > Kerran minä vein sen lääkäriin ja sanoin että nyt tälle idiootille on > tehtävä jotain. Lääkäri kysyi, että voiko eläintenhoitaja pitää sillä välin > minun koiraani. Kaikki eläinlääkärit eivät ole tosikkoja. > Uskoihan lääkäri puhetta, ja määräsi koiralle rauhoittavia pillereitä. > Muutaman purkillisen se niitä sitten söikin, nälkäänsä. Antoi vielä tassua > kiitokseksi. Pitihän minunkin yksi maistaa. Viikko meni horroksessa. > Lääkitys lopetettiin tehottomana. Ei siitä ollut huumekoiraksi. > > Schäferit ovat kovia syömään. Aamiaiseksi se vetäisee pari desiä nappuloita, > maksalaatikkoa ja olkkarin sohvan. > > Koiran hankkiminen ei ole kovin kallista. Parilla tonnilla saa hyvät paperit > omaavan schäferin. Remonttiin menee kymppitonnin verran ja ruokaan > viitisenkymppiä kuussa. Meillä lisäkustannuksia aiheutti turvahäkin > ostaminen, mutta se osoittautui liian pieneksi koko perheelle. > > Luin koirakirjan. Siinä sanottiin että koiraperheessä johtajuus on tärkeässä > asemassa. Helpotti. Yksi asia on sentään meilläkin hoidettu > oikein: schäferit ovat loistavia johtajia. Lenkkikaverihan minun piti siitä > itselleni kasvattaa. Ensimmäisellä lenkillä vedettiin yhtä köyttä tosi > hienosti. Eri suuntiin. Koiran kanssa juokseminen vaatii vahvoja olkapäitä. > > En oikein uskaltautunut taannoin mukaan keskusteluun lenkkipoluilla > häiriköivistä koirista. Ymmärsin heti, että joku oli nähnyt meidät. > Päätin kuitenkin tulla ulos kaapista kun tajusin, ettei ongelma ole yksin > minun, se on myös niiden joita meidän koira on häiriköinyt. > Eiköhän sovita että jokainen hoitaa omat ongelmansa. Kennelpiireissä on > väläytelty ongelman ratkaisuksi niinkin julmaa asiaa kuin piikin antamista > häiriökäyttäytyjille. Minusta se on kohtuuttoman kova rangaistus, sitä > paitsi suurin osa lenkkeilijöistä on ihan mukavaa porukkaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |
| Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
| Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |