![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hieno homma että pick-uppi pääsi hyvään kotiin ja saa osakseen kunnostuksen . Tuli tota nettiautossa kanssa ihailtua et olis hommannu tolle siniselle kaveriks mut en mäkään saanu sitö ostaa . Kai tää tulee vielä tieliikenteeseen kun näitä ei liikaa ole ?
|
|
||||
|
||||
![]() Tuo oikein huutaa, että rakenna mua...! ![]() ![]() Onko tuolla keulassa ollut joskus vinssi? Noita putkia vaan mietin.
|
||||
|
||||
![]()
Mä kattelin et oisko noissa putkissa ollu jonninäköinen aura joskus.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Voi juma ja romiporokin viel.....
![]() T:Pörö |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja sinähän tietysti toteutat sen toiveen =) Jos tarvesta niin mulla saattais pyöriä yks ehjä pick-upin orkkis penkki .
|
|
||||
|
||||
![]()
vähän purkamista. alkuperäinen lavanpohja oli hukkunut johonkin vuosien varrella ja siinä oli tilalla 2.5mm teräslevy(eikä ollut millään kiinni) sen päällä oli mädäntynyt vaneri.
alkuperäset laidat kaipaa vähän paikkoja, ellei teetä uusia, yritän kyllä tekohengittää noi..runko näyttää päällisinpuolin ihan hyvältä, jotain pientä tietysti on mutta onhan sillä jo ikääkin, tankki ei taida olla alkuperäinen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Runko on aika tutun näkösestä kohtaa lahonnu eli lavan kannakepalkin päältä .Mulla oli kanssa parissa siellä reikä mutta muuuten oli takarunko kyllä ihan ehjä.Voi kun olis mullakin tossa autossa tollanen orkkis lava paikallaan
|
|
||||
|
||||
![]()
yritän kyllä kunnostaa orkkislavan, onhan se niin hauskan näkönenkin!! nii sille orkkis penkille vois olla jossainvaiheessa tarvetta, ellen keksi jotain muita jakkaroita, tilaa on kyllä tosi vähän ja jos laittaa jotkut toiset penkit niin voi tulla liian ahdasta, itse oon 185cm ja 95kg....
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikka tuli!projekti... | jallu80 | Maasturiprojektit | 76 | 02.05.2011 13:24 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |
Myyty: Patrol pick-up. projekti | jv | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 27.05.2007 22:08 |
M: projekti hj-45 pick-up 2000 euroa | Rölli | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 22.10.2006 09:03 |
MYYTY: Projekti Suikka SJ-410 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.09.2006 18:31 |