Nii-i... pitäiskö nyt itekin sitten spräädätä, kun sain maanataina palkankorotuksen.. 26 senttii tunnille pärähti!!! Ja ansaitusti, mutta empä nyt menis kehumaa,.. Kuinkahan moni täällä tekis mun duunia mun koiranpalkalla.. että kyllä siivousalalla kannattaa tehdä niskalimassa duunia.. Ja varsinkin konttori puolella sellaset kermaperseet, jotka ole paskaa nähnykkään jaksaa tulla vinkumaan jonnin joutavista tahroista, kun ei jumalauta kuudessa tunnissa kerkee muuta päivän aikana tekeen, kun se mitä on rutiinit..
Ja yksin kun viel joutuu siivoomaan kokonaiset tehtaan tuotannon, varastot ja näiden paplaripirkkojen pyhät toimistot huoneet.. Suomi hukkus viikossa paskaan, jos siivousala menis lakkoon, muttei jostain syystä sillä alalla paljoa ole lakkoiltu!!
Mutta siittä olen onnellinen, että on työtä, joka on itsenäistä, jossa edes esimies arvostaa tekemisiäni, vaikka liksa on suoraan sanottuna perseestä, kortistoon en mene, jos ei pakoteta!
Ja mitä nyky nuorisoon tulee, rahaa vaan revitään seinästä, sen jo kaksi vuotiaat tietää... hajuakaan siittä miten se raha sinne seinään menee.. Saunan takana tilaa.. ja suolla
-entinen yrittäjä-