Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.05.2009, 16:31
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Olisko toi nyt niin tulkittavissa, että juuri Tuolla asetelmalla:

- 5mm välyksellä saa kytkimeen "pitoa" 145 kg:n edestä, jonka jälkeen asetelman jouset "nuljahtaa yli"
- 4mm välyksellä (eli 1mm:n prikka asetelman alla) -''- 184 kg
- 3mm välyksellä (eli 2mm:n prikka asetelman alla) -''- 210 kg

Tuntuu vaan kovin pieneltä tuo 3mm välys/puristus. Itse varmaan sorvaisin vauhtipyörästä sen 1 - 1,5mm pois,
koska siinä paikkeilla on noissa mittaustuloksissa se paras "pitoalue"/puristusvoima.
Eli tyytyisin siihen 3,5 - 4mm välyksen antamaan puristusvoimaan, joka tod. näk. riittää vähän pirteämpäänkin koneeseen...

Turbo Patrollissa tuo välys on 4mm...

Viimeksi muokannut Kartse1 : 29.05.2009 16:36
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
bj:n kytkin... jv Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2009 13:21
LJ-70 Kytkin+200 hv jukos Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2009 00:06
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
suzukin kytkin las-c Tekniikka & Jutustelu 14 01.08.2006 08:59


Sivu luotu: 14:45 (GMT +2).