![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=jonas_k;562105]Kyllä me autamme jos tarvitset vinssiapua.. Kun kuitenkin joutuu vinssata toisesta autosta melkein kaikissa paikossa, JOS tarvii vinssata
![]() ![]() Tarkotus on tulla uazilla mutta katotaan aamulla miltä tuntuu ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
voi olla että tulen.. sain just trollin käyntiin pienten polttoaine ongelmien jälkeen...
mihin aikaan ajot alkaa? samaan kuin ennen? |
|
||||
|
||||
![]()
Sama aika kuin ennen, klo 10 ja Myysingin TB asema. Tervetuloa!
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö löytyy kuvia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia tulossa... Tulimme ihan nyt kotiin... Vinssaushommia riitti
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos omasta puolestani pietarsaaren pojille hienosta ajopäivästä,linjan alusta oli todella pehmeää ja haastetta oli riittävästi kaikille
![]() Viimeksi muokannut ZAU : 21.05.2009 20:20 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Itse unohdin kamera kotona.. Kiitos kaikille hyvästä päivästä, otetaan varmasti uudestan..
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oioioiiiii! pitäs saada tuo sevy joskus kunnossa...näyttäis olla aika hauskaa siellä
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
HJ ensimmäinen kerta kiinni, pääsi ainakin 50m hiekkatieltä
![]() ![]() ![]() HJ toinen kerta kiinni, tämä kerta ainakin 100m edellisestä jumistuksesta ![]() ![]() ![]() Ja samalla tavalla matka jatkoi.. ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 22.05.2009 22:53 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset myös minunki puolesta järjestäjälle. Se hj kuski sano että se ei tuu enää tonne harjavaltaan hj:lla
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Koska joku on menossa ajamaan uudestaan?
|
||||
|
||||
![]()
jollakin oli hauskaa mutta ei mulla eikä hj llä oli ensikerta sillä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mun mielsestä hj:n porukka sai apua kaikilta, ja pääsi lopulta koko alue läpi, ja tuntui että kaikilla oli hyvä päivä.. Että en ymmärä mikä tässä ei ollut hyvä? Ja hj:n kuski saa kyllä tulla ihan vapaasti uudestan ajelemassa, meillä on vielä se hiekkamonttualue jos tuntuu että ei halua ajaa harjavallan suossa.. |
|
|||
|
|||
![]()
Ihan jees päivä oli, ei vaan ehkä olisi tarvinnu sinne suolle tukkia HJ:n kans mutta tulipahan käytyä
![]() Ja kiitokset kaikille jotka auttoi meitä saamaan sen mun HJ:n pois sieltä suolta.. ![]() Ja kyllä mulla ois kiinnostusta tulla sinne hiekkamontulle koittaan joskus, mutta ei ehkä tolla kokonaisuudella enää sinne suohon ![]() //HJ omistaja |
|
||||
|
||||
![]()
Onkos pietarsaaren suunnalla kans harjavalta?
Satakunnassa saman niminen kunta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon ainakin tyytyväinen vaikka välillä tuntui että suo ei lopu koskaan ja hyvinhän päivä meni kun kaikilla pysyi auto ehjänä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tarkoittaa Harjavallan sähkölinjaa joka menee pitkin poikin pohjanmaata
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pietarsaaren Pienajot III, La 28.2.09. | greensj | Tapahtumat | 23 | 06.03.2009 00:17 |
Pietarsaaren Jouluajot 20.12.08 | greensj | Tapahtumat | 24 | 20.12.2008 22:55 |
Pietarsaaren pienajot II 13.9.08 | greensj | Tapahtumat | 28 | 16.09.2008 13:07 |
Pietarsaaren pienajot 16.8.2008 Ajettu! | greensj | Tapahtumat | 14 | 18.08.2008 23:28 |