Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 17.05.2009, 20:57
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

"vaihda" siihen joku oleellinen osa, teholaput kouraan ja konttorille.

Esim. suikan kohdalla gti swiftin koneen lohkoa ei erota maahantuojan mukaan edes moottorinumerolla kasitappisen lohkosta, eli sanoo vaihtaneensa gti:n kannen kasitappisen tilalle ja voila, teholaput käy.

Jos on ahdettu kone niin vaihtaa ahtimen isompaan ja hakee sitten ne laput

Ahtimen ja sylinterikannen vaihto katsottiin muistaakseni moottorin vaihdoksi katsastusta ajatellen.

Ja kannattaa toki käydä konttorilla esittämässä sopivasti muotoiltu kysymys aiheesta ennenkuin autoa sinne tarjoaa..
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 17.05.2009 21:02
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) pecosbill O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 22.09.2014 18:19
Moottorin nykiminen legro Chit-Chat 1 30.04.2009 09:32
M: Lj:n moottorin osia kivinen O/M/V Muut 0 27.10.2005 10:00
Moottorin voitelu 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 23.01.2003 09:19
Moottorin pesu jtammel Vuosimallit 1984-1996 0 09.10.2002 10:29


Sivu luotu: 04:24 (GMT +2).