Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 14.05.2009, 19:36
McRover:n Avatar
McRover McRover ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: Imatra
Viestit: 9
Perusasetus

...kele. Suunnitelmat elää. ---> En päässyt torstain talkoisiin, en muuten pääse perjantainakaan, ja tällähetkellä näyttää siltä että AJOT jää miulta väliin lauantaina. Ainakaan miun varaan ei toimitsijan hommia kannata miettiä. Tuun jos vaan suinkin pääsen.

Moneltas oli muuten tarkoitus alkaa peuhaamaan lauantaina?
__________________
------------Doupt is a Sign of Weakness------------
--Vaan ei oo uskon asia ajaa Britillä, vai onko...--
-----------------RRC Vogue EFI -90------------------
----------------WUOKSI OFF ROAD -----------------
Vastaa lainaten
 

Luokat
utulan martat


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:11 (GMT +2).