![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Noniiii, eka kunnon koeajo suoritettu, lykkää mustaa heti niin saatanasti, koko kierrosalueen läpi (4300rpm max) tulee putken täydeltä tummaa
Tosin ei tuo nyt kovin tervettä oo koneelle ainakaan, huomas ku rupes lämmöt nouseen aikasta nopeeta.. Turbosta nyt oli sen verran jo tiedossa, että se on aivan liian iso, mutta ei muutakaan ollut tarjolla, liian pieniä muut, kun tuo riittää bensamoottorissa 900 hevoseen asti. Pitää nyt kattoa joku hx40 #10 tai #8 pesällä, syöttöjäki ois varmaan aika lailla syytä tiputtaa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|