![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos on sorvi käytössä niin ei tarvii laakereiden takia mennä suzukille, yks ura tarvii sorvata. Sikäli mikäli ei neulalaakereihin tarvitse puuttua.
Laatikon "hännän" stefaa ei saa kuin suzukilta(?) hinta tais olla kotiin tuotuna 9eur. Tosin tällä on kiinni vastaavan kokoinen normi kakshuulinen stefa, ei kaiketi ole vuotanut. Nämä siis 410 malliin. Numerot voisin kenties kaivella, mutta löytyy myös haulla ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Perän laakerointi ja säätö!? | Puhveli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2009 07:07 |
vaihdelaatikon laakerointi kyssäri | natoli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.11.2008 11:54 |
BJ-45:sen vaihdelaatikon pää | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.03.2006 17:52 | |
L200 etuperän vas.ulostulon laakerointi | Vilkutin | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.03.2005 06:23 |
Vaihdelaatikon jäähdytin TH-350 ?? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.06.2004 21:28 |