![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ne siellä rengasliikkeessä tietää. Pitäis ainakin.
Beadlock kehän puoleista kylkeähän ei laiteta koneella vanteen sisälle vaan se jää sen beadlockin päälle. Sitten se irtokehä siihen päälle ja kiristelemään. Laita se irtokehä se pyöreämpi puoli rengasta vasten, älä tee niinkuin minä ja laita väärinpäin. Pääset puolella työmäärällä! ![]() Koita katsoa, että se rengas tulee mahdollisimman keskelle kun kehää alat kiristämään, ei sit pompota ajossa niin paljon. Useasti kumeissa on sellaiset "valurenkaat" siinä kyljessä josta on hyvä katsoa keskittämistä. Itse jouduin muutamalla pidemmällä pultilla vetämään ensiksi kehää lähemmäksi jotta sain varsinaiset kiinnityspultit ylettämään. Pultteja on aika paljon joten paineilmaräikkä,pulttipyssy tai vastaava säästää käsiä aika lailla. Tää on vain mun tyyli tehdä tää homma ja näin mua on neuvottu.
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
IC:n asennus pajeroon. | Osmo87 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.09.2008 21:08 |
Tml Hd Murros Asennus | ARSKA77 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.09.2008 09:01 |
Vinssin asennus | Suiza410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.08.2008 23:30 |
sähköflektin asennus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2006 16:46 | |
Lohkolämmittimen asennus | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 02.06.2003 17:52 |