![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joskus LJ:stä katosi samalla tapaa paineet ihan normiajossa. Syy löytyi lopulta letkusta, joka vie painetta ahdonalaisen syötön kellolle. En tiedä onko tuossa millainen ahdon alainen syötön säätö, mutta kannattaa tarkistaa toimiiko se...jos ei saa soppaa, niin ei nouse painekaan.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerosta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2009 16:43 |
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |