![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kyytiläisiä!Joo elikkäs Hartolasta ei ole lähössä ketään muita ku minä ja kuljetus kalusto on puoliperä. Eli kaks autoa mahtus kyytii! Jos kiinnostusta niin soittoja mulle O4O96I4O82!
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko kilpailuun tulevien joukossa ketään ruotsin- ja suomenkielentaitoista, joka voisi tulla auttamaan länsinaapureille pidettävän ohjaajakokouksen pitämisessä? Eli samaanaikaan kuin normaaliohjaajakokous pidetään niin pidetään varjokokous jossain toisessa tilassa, jossa käydään samat asiat läpi kuin varsinaisessa kokouksessa, mutta ruotsiksi. Muussa tapauksessa länsinaapurin edustajat joutuvat kärsimään minun huonosta englannistani:) Kyllä avusta palkkioksi nyt vähintään kahvit ja pullat voin luvata;)
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos mää pääsen tulemaan paikalle, voin kantaa korteni kekoon tulkkaamalla sen minkä osaan.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Emannus osti mulle varusteita kisoja varten.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen tramboliini olis kyll kätevä laite, nii pääsis pomppii rastel helpommi.
|
|
||||
|
||||
![]() KAHLAAJAT
keltalan kahlaajat lähtee taas kerran kahdella koviakin iskuja kokeneilla kamppeilla haistelemaan dieselin kaasuja 24h. taitaa taas kerran ollla hauska reissu tiedossa... toivottavasti kaikilla on huumoria ja reipasta kilpailuhenkeä mukana, sillä niitä kosteissa rapakoissa tarvitaan.. pijetään hauskaa koko rahalla ja toivotaan että matti myöhäsetkin älyävät lähtä mukaan. eihän joka päivä näitä kisoja täälä pohjosessa ole...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
voin kertoa muutamat kymmenet rastit vieneenä että Arton kampe on kyllä tarpeeseen muutamalla rastilla. Sellainen todellinen vinkki kaikille kilpailijoille että ne suo kohdat saattaa OIKEESTI olla TODELLA syviä. Maa oli osittan jäässä kun rasteja vietiin niin ei voitu tarkentaa todellista syvyyttä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2009 | örkki | Tapahtumat | 17 | 02.01.2014 22:39 |
MMC Talvisota 7 . 2 - 2009 | TOHJ61 | Tapahtumat | 128 | 19.01.2010 16:52 |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
TALVISOTA 2009 ??? | vänkäri | Tapahtumat | 3 | 07.01.2009 11:31 |
Kausi 2009 | tomikoo | Tapahtumat | 4 | 22.11.2008 22:01 |