Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 02.05.2009, 10:20
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Tuollanen oli tuolla Katsastajat.com:issa

Katsastuskonttorilta kerrottiin että säännöt on muuttumassa ensi vuodenvaihteessa 2009 , jonka jälkeen ainakin tavallisen peräkärryn tekeminen tulis kannattamattomaksi (aisan E-hyväksyttäminen luokkaa 2000e)

Toisaalta venekärry on tapaus jossa aisa ulottuu taka-akselin takapuolelle, joten on periaatteessa mahdollista että sen aisaa ei tarvitse hyväksyttää vuodenvaihteen jälkeenkään. Itse en luottaisi siihen kuitenkaan.

Jos aikoo venekärryn rakentaa niin se kannattaa tehdä pikimmiten. Pääsee kalaan mihin vaan, siinä on hyvä syy!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 00:38 (GMT +2).