![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Parhaista osista valkkasin ajoautoon kärjet ja laitoin paikalleen. Ei tullut siltikään mieleinen, vaan pitää Taas nöyrtyä ja ostaa vielä uudet kärjet. Sisukalut ja kärjet olivat ihan samanlaisia ja samoilla tyyppikoodeilla. Ainoa eroavaisuus suutinrungoissa on niillä paluuputkien kiinnitys -systeemeillä. Tampereen seudun dieselipajat pyytelivät 40 - 50€/kärki + vaihtotyöt irtokärkiin. Onneksi on testauspumppu itellä, niin voi itse kasata ja säätää avautumispaineet. Noita Motonetin kärkiä vois kokeilla, kunhan saan muut hommat ensin kuntoon...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Millaisia "paineprikkoja" on löytynyt suuttimen ja kannen välistä?
Onko ollut muita kuin niitä kuparitiivisteitä jollain? Odottais tuo omakin kansi kasausta pöydällä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jeps eli käväsen ens viikolla motonetillä ja ostan nuo suuttin kärjet. Pitäs pikku hiljaa ruveta saamaan tuo auto jo ajoon. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No nii nyt ois suutinkärjet ostettuna. Eli ne on motonetistä ostetut zexelin suuttimet missä on tämmönen numero sarja 586 (väli) nd-dn0sd193
Eli nyt pitää vaan toivoo että noi on oikeat. Kumminkin 17,5 euroa peukalon pään kokosesta osasta, on ainakin mulle iso raha. Mistäs noita säätö prikkoja saa? Vai käykö siihen ihan kupari rikat? Oon ihan pihalla näistä asioista. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos nyt oon ihan oikeen käsittäny niin niillä säätöprikoilla eli shimmilevyillä säädetään sitä avautumispainetta ja sitä avautumispainettahan et pysty testaamaan ilman asiaankuuluvia laitteita.
Shimmilevyjä veikkaan, että kannattas tiedustella suutinhuoltoliikkeistä tai sitte ostat jotain käytettyjä patrolin suuttimia ja lainaat niistä jos tarvit. Kaverin BJ-40seen vaihettiin suutinkärjet ja mitattiin avautumispaineet niin ne oli ainaki kohillaan, eikä tarvinnu säätää.
__________________
JulmaJii, Tappaa talossa ja puutarhassa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Varmasti. Laittelehan sitte miten vaikutti mihinki asiaan, ois itelläki tässä suutinkärkien vaihto edessä.
__________________
JulmaJii, Tappaa talossa ja puutarhassa. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Kuvia kansalle!
Uusi akseli paikallaan ja jonkin näkönen perän panssari sovituksessa. Vähän yksinkertainenhan tuosta panssarista tuli mutta pääasia että se toimii. Tosiaan pysty rauta on jotain 8mm kamaa ja poikittais rauta on 4mm kamaa. Kyllä harmittaa kun en älynnyt sitten tehdä tuota sillon, kun perä oli irallaan Noh tyhmästä päästä kärsii koko kehoJa tämän näköiset olivat uudet suutinkärjet. Jännä että paketissa luki bosch automotive systems onkohan tuo joku bosch:in lisenssillä oleva firma? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty M: Maastokärry (uudet kuvat) | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.03.2008 19:41 |
| M: LJ-70 # uudet kuvat # | las-c | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 13.04.2007 17:18 |
| M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 08.04.2006 18:56 | |
| M:Patrolli pätkä paku | Humu | O/M/V Muut | 8 | 05.10.2004 18:36 |
| M:Pätkä Paketti Patrolli | Rabarberg | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2004 15:24 |