![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() B-kadettin oikean puolen käsijarru, käyttöjarru pitää ku tauti mutta ku käkkäristä tempasee niin ei tapahu mitää!?!?!? Menee kypärä jumii perrkele! Ja huomenna olis deadlaini ton sattanan murheryynin kanssa!!! PERRKELE! Ja siihe kylkee nyt kaikki muuki potkii pitkin korvia, täs ollaa taas nilkkoja myöten paskassa vaikka käsillää yritetää seistä.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tällä hetkellä vituttaa lähinnä kaikki!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
vähän saman lailla siis siellä kun tääläki
|
|
||||
|
||||
![]()
vähänx me ollaan samiksii!!!
Suurinta mahtavuutta tällainen kunnon vitutus!
|
|||
|
|||
![]()
Murun ooppelin katsastusremontin loppulasku!! . Hinta-arvio oli 400-500€ ja tänään loppulasku oli 805€! eikä edes viitsineet ilmoittaa etukäteen joutuvansa tekemään lisätöitä!
|
||||
|
||||
![]()
Rosteritakavaimentimet ja kaikki asiaan liittyvä
|
|
||||
|
||||
![]()
Ex-akka......
|
||||
|
||||
![]()
Taas ne rahattomat autonkyselijät... sama a..., anteeksi rouva/neiti soitellut jo kolme kertaa. Aina samat kysymykset, vaikka ne tiedot lukevat selkeästi ilmoituksessa. Parhain oli että tämä soitti eilen, ja taas tänään. Arvaatte varmaan että samat kysymykset ja voivottelut reilusta ajomäärästä, ja ilmastointiakaan ei ole VIELÄKÄÄN.
Viulu sentääs, kohta on varmaan ruvettava epäkohteliaaksi. ![]() Tässähän menee kohta metsätöissä hiellä hankittu hyvä mieli ihan pahaksi. Vai, olisko tää joku salarakas?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |