Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2009, 22:50
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

tulipas tässä mieleen että tuosta pajerorsta otetaan kallistuksen vakain irti.
niin onko se pakollinen katastuksessa mulle ei ole puhuneet mitään eikä ole kolmeen vuoteen ollu paikallaan.
mutta mulla onki jäykät aksulat.

__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.05.2009, 07:49
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rocky86 Näytä viesti
tulipas tässä mieleen että tuosta pajerorsta otetaan kallistuksen vakain irti.
niin onko se pakollinen katastuksessa mulle ei ole puhuneet mitään eikä ole kolmeen vuoteen ollu paikallaan.
mutta mulla onki jäykät aksulat.
Pätkässä pajerossa ei ole taka-akselilla kallistuksen vakaajaa.(Oma -88) Mut ei myöskään -89 ole.
Kallistuksen vakaaja pitää olla paikallaan katsastuksessa.Mutta hyvä jos katsuri ei ole hokassut(ja parempi niin ettei ole kiinni maastossa aivan turha).
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2009, 21:14
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

mun -90 pitkässä otin pois vakaajat mielestäni jopa tie ajo ominaisuudet parani.. mulla korotus lehdet takana ja edessä kiristetty tappiin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.05.2009, 10:00
vilhe:n Avatar
vilhe vilhe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.09
Sijainti: Tornio
Viestit: 64
Perusasetus

Onko vetarit kestäny vaikka vääntösauvat tapissa?? Entä muuten ajettavuus? Itselläni vääntösauvat kans melko tiukalla en vain ole päässyt vielä kokeileen ko on vaihelaatikko rojekti vielä vähän vaiheessa.
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.05.2009, 15:21
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

Perseestä ajaa jos sauvat on tappii kirrattu, tulee kivireki keulasta
aavistuksen niit voip tiukkaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2009, 18:01
jph-74:n Avatar
jph-74 jph-74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Ii, .
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilhe Näytä viesti
Onko vetarit kestäny vaikka vääntösauvat tapissa?? Entä muuten ajettavuus? Itselläni vääntösauvat kans melko tiukalla en vain ole päässyt vielä kokeileen ko on vaihelaatikko rojekti vielä vähän vaiheessa.
vetarit on kestäny, jos kirrattu aivan loppuun nii huono ajaa, ulosjouston rajotingumen jos jätät pois nii kuoppatiellä helwetin moinen pauke kun hakkaa rauta rautaa vasten, itsellä on tosi ohuet pohjaus gumet, parempi olis jos rungonpuolelta ottais laikakoneella siivun pois, mut sen jälkeen voi alkaa vetoakselit paukkuun
__________________
Napero 2,6B automaggi, 35x13,5-15 maxxis, http://offroadoulu.com/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty M:Pajeron lukollinen taka-akseli Pasi66 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 17 17.04.2010 06:20
Myyty -86 2.3td pajeron taka-akseli kami O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 35 27.11.2009 19:37
Ostetaan Pienirenkainen taka-akseli, kantavuus min 3.5tn tai 2xhj60 taka-akseli Kovakalu69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 23.07.2009 09:32
MYYTY!: pajeron paineilmalukollinen taka-akseli TimJus O/M/V Muut 7 18.06.2005 16:26
Pajeron taka-akseli vuotaa öljyä rumpuihin... Pasi Tekniikka & Jutustelu 9 30.07.2004 20:19


Sivu luotu: 01:31 (GMT +2).