Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.04.2003, 19:38
Green-75 Green-75 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.12.02
Sijainti: .
Viestit: 18
Perusasetus

Jatkokokeita...

Vaihdoin viikonloppuna lumisadetta pidellessä 195 asteisen (F) alkuperäisen termostaatin tilalle 160 asteisen Powerstatin. Näin syntyi tilanne, jossa termostaatin aukeamiskohta on selvästi alempana kuin flektin käynnistyskohta. Nyt auton käydessä tyhjäkäyntiä tallissa anturin vastusarvo vaihteli 115 Ohmin (flektin käynnistys) ja 130 Ohmin (flektin sammuminen) välillä. Aikaisempien mittausten perusteella tämän pitäisi olla jossakin 80-90 asteen C tienoilla. Auton oma lämpömittari näytti tässä kohtaa jonkin verran päälle 200 astetta (F), mikä on nyt selvästi punaisen alapuolella. Koeajolle en valitettavasti kelin takia päässyt, mutta luulisin, että homma on nyt hallinnassa.

Onko muilla kokemuksia 160 asteen termostaatista kaasutinkoneessa?

Pekka R.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen termostaatin lämpötila? janiojan Tekniikka & Jutustelu 2 06.11.2006 12:12
2H-koneen öp-anturin kierre BeeJii Tekniikka & Jutustelu 7 30.04.2006 19:59
uazin polttoainemittarin anturin ohmiarvo Valko-bandiitti Tekniikka & Jutustelu 3 25.01.2006 22:35
Lämpötila-anturi BJ BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 23.12.2005 11:10
-87 veten moottorin lämpötila Vuosimallit 1984-1996 3 28.12.2002 12:14


Sivu luotu: 05:47 (GMT +2).