![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Moro, Oon Lohjalta käyn Kulmakorvessa ajelemassa.... Ainut mikä on lähellä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ota yhteyttä jos tarviit apuja....
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Etukäteen kiittäen
Minkäs moista kalustoa ihmisiltä löytyy. Itellä Nissan Kingcap -89 D21(Musta) ja Subaru mikälie pätkitty ja offattu lavamalli
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 16.04.2009 10:08 |
|
|||
|
|||
![]()
Vihdin kirkonkylällä asustelen ja tota suikkelia rakentelen. Just tuli tilattu ARB etuakselille. Saa nähä mitä senkin asentamisesta tulee...
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon asunut Ojakkalassa jokusen vuoden, enkä ole harvoilta tuntemiltani paikallisilta metsänomistajilta saanut lupaa ajella missään heidän mailla. Pitää jatkaa kyselyjä. Onneksi Kulmaan on lyhyt matka.
Blondi Volvolla ajelen taas kunhan saan moottorin siihen vaihdettua. Se perhana leikkasi kiinni, kun itsellä ei leikannut riittävän nopeasti mistä oli kyse. 4x4lucifer74 asunee kanssa, jossain Pohjois-Vihdissä, kuten myös -Laine-. T:Ismo Viimeksi muokannut ismo : 16.04.2009 10:57 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Kuten avatarissa näkyy. Harvemmin liikenteessä.....
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Hyvinkään-Riihimäen seudulla mitään? | Lakelander | Tapahtumat | 7 | 20.11.2008 23:06 |
Dieselpaja Lohja-Hki seudulla? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.02.2008 19:56 |
Onko mitään rakenteilla? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 174 | 17.12.2006 00:37 |
Onko tässä elämässä mitään järkee..! | Viivi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2006 21:00 |
Onko mitään tietoo 4x4 ext. safarista | lantikka | Tapahtumat | 1 | 15.09.2004 08:13 |