![]() |
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Vakiokoneeseen ja vähän viritettyyn koneeseen riittää kyllä kunnossaoleva vakio öljypumppu. Mikäli öljynpaineet pysyy tyhjäkäynnillä vain riittävän korkealla (kilokin riittää) niin pumpussa on kyllä kierroksilla tuottoa riittävästi voiteluun isommilla kierroksilla.
Liialla paineella saattaa jopa rikkoa koneen kun öljy meneekin paineella runkolaakeriliuskan väärälle puolella ja painaa liuskan kampiakselia vasten!!!! Dynossa on havaittu uuden pumpun paineventtiilin aukeavan kun kierroksia nostetaan käyttökierroksille joten kyllä sen pitäisi riittää vähän kuluneemmallekkin koneelle kunhan tyhjäkäyntituotto vain riittää. Jari Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ.n öljypumppu | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.04.2008 06:56 |
B koneen öljypumppu huoltoon? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 13.10.2006 14:56 |
Rangen öljypumppu | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.06.2006 04:27 |
Rover V8 öljypumppu | Traveler | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2006 21:12 |
mistä löytysi BJ:n öljypumppu | HaKu | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.03.2004 09:51 |