Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.04.2009, 20:51
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Traction barin optimaalista pituutta en minä ainakaan osaa suoraan sanoa, aika lähelle päästään jos purkaa pakoista muut lehdet paitsi norran. Sitten päästetään akseli joustamaan sisään ihan pohjaanlyöntikumeihin (enkä nyt tarkoita kondomeja) asti. Ja sitten tunkataan autoa ilmaan kunnes pyörät irtoavat maasta.

Nyt kun tiedetään rajaarvot löytyy panhardin oikea pituus kun yllämainittujen äärijoustojen ja niitten väliltä barin voi irroittaa ilman kohtuutonta väkivaltaa.

Ymmärsivätkö kaikki? Ei se mitään. En minäkään aina, mutta noin itse ainakin kuvittelen asian olevan.
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traction barista sako Tekniikka & Jutustelu 35 13.08.2012 00:10
suzukiin traction bar? sami.k Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 15:21
O: 0.4 barin painekello Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.07.2007 10:02
mielenkiintoinen traction bar Jande Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2007 15:26
Traction bar Patrolliin swamber Tekniikka & Jutustelu 10 26.04.2004 08:32


Sivu luotu: 10:07 (GMT +2).