Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 29.03.2003, 15:52
Green-75 Green-75 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.12.02
Sijainti: .
Viestit: 18
Perusasetus

Loppuraportti:

Mittasin tänään vastusarvoja lämpötila-anturista koneen käydessä. Vastusmittausten aikana anturin johto oli irti. Seuraavat tulokset:
- termostaatti aukesi ja flekti pamahti käymään 93 Ohm:ssa
- tyhjäkäynnillä vastusarvo tasaantui 96-97 Ohm:iin, tällöin mittari punaisen rajalla
- koneen pysäytyksen jälkeen huippulukema oli 82 Ohm

Kone kävi koko ajan normaalisti, eikä minkäänlaisia kiehumisen merkkejä esiintynyt.

Johtopäätös näistä mittauksista on, että normaalissa käynnissä kannessa anturin kohdalla lämpötila on noin vähän alle 100 C. Tämä ei tunnu mitenkään kovin pahalta, joten auton lämpömittari näyttää ilmeisesti väärin.

Pekka R.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen termostaatin lämpötila? janiojan Tekniikka & Jutustelu 2 06.11.2006 12:12
2H-koneen öp-anturin kierre BeeJii Tekniikka & Jutustelu 7 30.04.2006 19:59
uazin polttoainemittarin anturin ohmiarvo Valko-bandiitti Tekniikka & Jutustelu 3 25.01.2006 22:35
Lämpötila-anturi BJ BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 23.12.2005 11:10
-87 veten moottorin lämpötila Vuosimallit 1984-1996 3 28.12.2002 12:14


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).