Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 08.04.2009, 09:17
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuolla mitsuklubin puolella on juttua Victori Reinz kannentiivisteistä, ja muistelisin, että Pajeroisa ollu aika lailla ongelmia niiden kanssa, vaikka muuten onkin paljon kehuttu ja käytetty merkki jopa kilpa-autoissa. Ei ole vissiin tuo pajeron tiiviste sitte onnistunu. Toki onhan siihenkin voinut tulla muutoksia.

Kannenpulteista olen saanut yleisohjeena tämmöisen: Jos kierteen pituus on yli ½ pultin pituudesta, niin pultti on ns. venyvä ja vaihdettava joka kerta. Pajeron kansipultteja ei muistaakseni tarvi joka kerta vaihtaa, mutta jos ne ei kalliit ole, niin onhan se aina varmempi, mitä enenmmän saa uutta osaa.

MVa @ mcf
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Pajeron osaa Juippa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.02.2007 09:08
M: -89 2,5td Pajeron osia Viipo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 33 27.01.2007 20:40
Pajeron räjäytyskuvat Bruno Chit-Chat 5 16.01.2007 23:18
PAJERON VÄLITYKSISTÄ.... pallero Tekniikka & Jutustelu 1 31.10.2006 15:02
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 00:44 (GMT +2).