![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
En osaa hitsata niitä muttereita siihen vitun isoon nippuun niitä kierretankoja.
|
|
||||
|
||||
![]() Vituttaa![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nyt vituttaa ihan sikana, kun kax juuri ostettua jännitteenalenninta on jo valmiiksi rikkinäisiä, eli paskoja..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Tämä saakelin kelloniirto!
![]() Onneksi ainakin tänä aamuna on pilvinen sää. |
|
||||
|
||||
![]()
purkkiuazin uudenkarheannäköinen tankki, jonka eilen siirsin lattian yläpuolelle, päätti vuotaa kaikki bensat vasta sotketulle(maalatulle) neuvostonpunaiselle lattialle..sillä lailla..
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa noin niinkuin pikkuhiljaa vituttamaan nuo tulostimet rauhallisempaakin miestä!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vittu. Autosta irtosi takaovesta kylkilista. Onneksi on tallessa. Listan sisällä oleva pelti on ruostunut eikä sillä tee mitään. Taidan repiä kaikki muutkin listat irti ja nyppiä niistä orkkis muoviset kiinnitystapit pois ja liimata listat sialla kiinni.
|
||||
|
||||
![]()
Joku merkkihuollon imbesilli vääntänyt kaverin autosta jarrusatulan kiinnityspultit (torx) niin piukkaan ettei meikäläisen tooleilla auennut vaan avaimet antautui...
Eli joutui nöyrtymään ja antamaan periksi, se jos mikä käy kyrsimään. Juuri kun oli toiselle puolelle entisöity jumittava satula. Löin vielä kyynärpäänkin jouseen kun avain katkesi. Räyh. |
|
||||
|
||||
![]() lenssu...
Nyt on kulunut kolmisen vuotta siitä kun sai olla sairauslomalla.Olen kateellisena katsellut ja kuunnellut muitten flunssia.
Luulin,että olisi kiva pari päivää viettää kuumessa kotona,VITUT sanon minä. Onhan se ihan kiva olla kotosalla ja makoilla,mutta kun ei kykene mitään muuta tekemään niin alkaahan se jo kyrsiä. Sairauslomalla ei pitäisi olla sairas,sanon minä. |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa kun taitaapi olla jakis remppa edessä ja sehän on halpaa kuin saippua näin persaukiselle... Täytyy kai panna paska seisontaan ja katella kesemmällä uudelleen...
|
|
||||
|
||||
![]()
potkii taas elämä päähän. huomena selviää, pääsenkö pois maasta hetkeks selvittämään ajatuksia.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
enää en haaveile saikusta kyl. |
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka kuinka teet töitä niin rahat vaan jonnekki hupenee aina tililtä ja mitää ei jää käteen, vaikka yrittäskin säästää
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kerranki ku käy kumma tuuri ku puhelin soi..siellä on jonku kuljetusliikkeen herra iso herra itte ja kysyy kiinnostasko lähtee töihi.Totta helvetissä kiinnostas mutta minkä vitu takia sen homman sitte pitää olla sellasta että pitäs kopissa asua ja kusta renkaasee ja ku se ei ole mahollista..WITTU STANA!!! Kai se o talkkari hommattava...*jupinaa*
|
|
|||
|
|||
![]() Ikärasismi
Näyttää siltä, ettei 18-vuotias opiskelija saa kesätöitä, koska on liian vanha. Kunnan kesätyöt ovat 15-17-vuoitaille, samoin PKO:n paikat, johon pääsee jo 14-vuotiaskin.
Näin yhteiskunta kannustaa opiskelemaan. Ei varmaan saa edes työmarkkinatukea, koska yksi vuosi on vielä opiskelua jäljellä ja on opiskelija myös kesällä. Niin ja poika asuu vielä kotona suurituloisten vanhempiensa luona. Ainoa mihin näköjään kelpaisi on isäksi. Toivottavasti kuitenkin pitää huolen ehkäisystä, ettei joudu loppuiäkseen liriin.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tää sairastelu ei tunnu loppuvan ikinä! Välillä voi olla jopa viikon hyvä olo ja sitten taas mennään! Alkoi viime elokuussa. Lääkärit vaan levittelee käsiään.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Come Up teki T-maxit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mikäkö vituttaa? Kännissä mokailu, siihen loppu reilu 15v kestäny pätkä elämää...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyynärsauvojen kanssa nilkuttaminen...perkele että on perseestä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Alaselkä niin jumissa ettei meinaa pystyy kävelee. Eilen vedin 8 sirdaludia muutaman tunnin sisään, ainoa 'hyöty' oli että nupissa alko tuntuu hassulta kuuden jälkeen. Tänään sitten keksin vetää panadolia 4 kerrallaan ja sitten 1 aina puolen tunnin välein niin pystyy jotenkin liikkumaankin.
Erittäin harmilliseksi asian tekee se että sairaslomasta menee yksi päivä hukkaan kun PE ei muutenkaan olisi töitä *JA* Nivan uus kardaani oottaa asennusta. |
|
||||
|
||||
![]() vituttaa!!!!
tulin tossa pari tuntii sitte ilta vuorosta kotii.
ja kappas öljy kattilan polttimen sähkö moottori oli sanonu poks ja vielä pakkas yö tulossa kele. kolme vuotta sitte vaihettiin kattila mut ei poltinta entinen oli puu öljy uus on öljy sähkö. rööri roope joka pannun asensi sano että hommaa sähkärin kytkee nuo sähkö vastukset ku sil ei riittäny valtuudet, ja sano vielä että hyvä olla sahköki käytössä jos joskus sippaa tuo öljy puoli. oli kyllä tarkotus kytketyttää mutta arvakkaas muistinko. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
pitäsköhän vetää kännit ku alko tuo päästäis vapaaki.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
vejä väliaikasesti voimavirta roikalla siihe sähköt... ei tuu vilu roikan toisest pääst vaan pistoke pois ja kytket sen siihe vastuksee.
|
|
||||
|
||||
![]()
pitäs kattilasta aukoo kuoret ne liitokset on siellä sisällä.
taidan aamulla käydä kyseleen vesipisteeltä moottorii
|
||||
|
||||
![]()
hahaa pannu rokkaa taas onneksi löyty lvi vanhatalolta motori,eikä maksanu 85€
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |