![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itse itseäni lainaten eli tasapainotuksella käytin. Finsquirtista löytyy sytkäkarttoja eri vehkeistä, se mun kartta ei mahda olla sen kummempi kun palotila on aivan erilainen ja sitä kautta käytettävissä olevat ennakot. Kartan tekeminen on suurelta osin koeajoa ja koeajoa jos ei vie rullille.. ja se tais ollakkin tiedossa että ruisku kannattaa olla asennettu ennen sytkän säätöä. http://www.finsquirt.net/forum/ http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=8 www.vems.fi
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#2
|
||||
|
||||
Anturitesteri
Anturitesterin "osat" tuli tänään. Tätä kirjoitettaessa sormet on vielä tallella! Testipenkki toimii muuten erinomaisesti, mutta kiinalaisesta rälläkästä loppuu rundit kesken. Kiertää suunnilleen 9230 rpm. Kiekon keskittämisessä oli myös vähän hommaa. Kiinalaisen rälläkän 22,5mm kara onkin vain 22mm.
Pikatesti osoitti oman anturin paremmaksi kuin Honeywell GT1:n (kuvia aiemmissa posteissa). Honeywell osoittaa hytymisen merkkejä jo tällä 65-hammasta / 9230 rpm taajuudella mikä vastaa Suzukin vauhtipyörän kehällä noin 6000rpm kierroslukua. Oma Melexis MLX90217 chippiin perustuva anturi ei tällä nopeudella osoittanut mitään hyytymisen merkkejä. Pulssin muoto ja pulssisuhde säilyvät virheettöminä. Tässä näkyy testi setuppi. Säätömuuntaja rälläkän nopeuden säätöä varten ja oskilloskooppi. Säätäminen jatkuu. t. Juha |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| nörtti apua tarttis | Jörmelö | Chit-Chat | 7 | 09.05.2007 20:33 |
| How about laser war | filii1 | Outdoor hobbies | 19 | 29.01.2006 20:15 |