![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Siis hetkinen... 12.4. olis ajelut peuhulla? Mukana ihan varmasti.. Pähäma:sta tulossa paljonkin porukkaa?? Mukana ehkä huomenakin, yöksi menossa töihin että jos jaksaa herätä ni olen huomen mukana..!
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu. Pääsiäis-sunnuntaina on tulossa vieraita. Huomen vissii Ande ja K5 jos ei muita(?)
|
||||
|
||||
![]()
Ollaan me.
KYM#2 |
|
||||
|
||||
![]()
ja mä jos ei uni maita aamulla... tai saatan tulla myöhemmin sit...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajelemassa oltiin 2 auton ja yhden Nivazkan voimin ja kuten arvata saattaa niin kivaahan se taasen oli.
Vaurioitakin tuli itse kullekin, multa meni Nivazkasta kytkin ja K5 meni ensin vinssinvaijeri poikki ja kun se oli ehjätty niin sitten paukahti vinssinkartaani poikki. Metsästä pääsin pois ja isolle tielle niin sitten alkoi kytkin luistamaan oikein kunnolla, noo eipä mitään pienempiä vaihteita pesään ja matka jatkui kunnes viimein piti jo laittaa pienellepuolelle, mutta eipä sekään enää auttanut vaan Nivazka hyytyi 40 metriä ennen kotiporttia ja loppumatka sitten narun jatkona kotiin. Ennen seuraavaa reissua vaihdan vihdoin ja viimein ne välitykset pienemmiksi jos vaikka kytkinkin kestäisi vähän enempi. Mutta jokatapauksessa KIITOKSET taasen kaikille mukana olleille.
|
||||
|
||||
![]()
No pentele, ai nivazilla antautui..
En jaksan nousta vaikka kuinka olisin tahtonut... Perjantaina eka päivällä 9 tuntia töitä ja sit yöksi viel 6 ni ei oikein riittänyt 4 tuntia sen jälkeen unta.. Mutta tämä varmisti vain sen että 12.4. olen aivan saltisti mukana.!! ( Hmmm... mullakin olis ehkä kytkin remonttia mutta jos se viel kestäis...?? Ei se nyt ainakaan ihan huono ole mutta mutta... kohtuu ehjää kun ei viitsis vaihtaa, on aina noita kustannusteknisiä syitä... ) |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli reittejä kierrettyä
ja k5 sai uuden sponssin robin hood ja sit lähtiin kahville. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |