Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 25.03.2003, 15:35
Riku Riku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 169
Perusasetus

KTM: Löytyykö hetimiten jostakin muutamia linkkejä missä olisi mitoitusperiaattetita noille X:n ja H:n paikoille? Todennäköisestihän suurimpana tekijänä on auton alta löytyvä tila, mutta olisi myös ihan mukava tietää mihin kohtaan teoriassa tulisi tällätä. Vai onko niin että tarkkaa paikkaa ei ole, vaan paikan muuttaminen vaikuttaa teho / vääntökäyriin siten että toiseen suuntaan vääntö kasvaa ja teho pienenee ja toiseen suuntaan viedessä vääntö pienenee ja teho kasvaa? Vähän samaan tyyliin kuin Raket-luokan mikroautoilla laitetaan erimittaista pätkää paisuntakammion ja alkukäyrän väliin... Jos jollekin muullekin on tuttua nuo mikrohommat...

---------------------------
http://www.finnshark.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Putkisto LJ:hin? Setä Tekniikka & Jutustelu 3 08.04.2007 20:53
Peltisarjat & 3" putkisto -86een jst-10 Vuosimallit 1984-1996 8 11.11.2004 21:04
Putkisto hiljaisemmaksi svahnm Vuosimallit 1968-1982 7 17.04.2004 14:38
Uus putkisto hj:iin Tekniikka & Jutustelu 13 05.01.2004 21:26


Sivu luotu: 01:35 (GMT +2).