Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 30.03.2009, 16:35
Kokku Kokku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Askola
Viestit: 350
Perusasetus

Näyttää olevan kiinteällä kun sen verran vanha. Mä melkeen tekisin kuten omaan vanhaan kempiin tein. Eli hakee uuden kolvin letkuineen Euro-liittimellä. Sit asentaa koneeseenkin Euro-liittimen niin ei tarvii raiskata sitä kallista kempin pakettia. Ja tulevaisuudessa nopee vaihtaa uusi poltin jos käy vahinko. Se koneen puoleinen euro-liitin ei mikään ihan halpa, mutta kannattaa mielestäni laittaa.

Kempin kahvaa suosittelen ainakin auto hommiin. Mielestäni esabin kahva on aika kolho, eikä joutsenkaula pyöri kuten noissa MMT ja PMT pikkukahvoissa (25). Tosin noissa kempin pikkusissa on vähän heikon puoleinen kaasuholkki kovemmille virroille (niin ohut että sulaa helposti kun virrat lähempänä 200A)

En saa sit mitään provikoita kempin mainostamisesta, kokemuksesta vaan puhun.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään safariland pistooli kotelo rade O/M/V Muut 1 20.07.2008 19:27
M: Kemppi mt 32 mig pistooli 3m, kevennin 15-20kg O/M/V Muut 4 20.03.2006 10:51
Kytketäkaava Kemppiin kingkuppi O/M/V Muut 6 01.11.2005 11:10
Painepesurin pistooli....? petr Tekniikka & Jutustelu 4 25.05.2004 08:16


Sivu luotu: 16:41 (GMT +2).