Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 29.03.2009, 22:34
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Ukko Näytä viesti
Ja haluaako kylkikosketuksissa hieroa vanteen kylkeä/beadlock kehää nojattavaan, esim. kiveen. Eli laittaa erittäin leveä vanne, joka tulee renkaasta ulos.
Vai laittaako hivenen kapeamman, jolloin se jää renkaan "sisään" ja on suojassa.

Vai miten kukakin tykkää??? ;D
Luulis vanteen ja lukkokehän olevan melko kestävät teräviin kivenreunoihin
hierottaessa, ja sisäreunan voi saada hakattua mettässäkin senverran suoraks että
maailma pysyy sisällä.

Jos renkaan kylkeen tulee kymmenen sentin haava ni on pahempi korjattava.

Vanne on halvempi kun rengas.

Jos persetasku on kunnossa ni sit on vararengas joka on kiatastu alumiinibeadlokkivanteen
ympärille ja marssi voi jatkua huolimatta siitä kumpi hajos.

E: Mulla ei oo niitä aluvanteita eikä vararengasta. 16 leveet boggerit löytyy 10" vanteella.
Rangen alla ei rengas tyhjene kovin helpolla vaikka ei ole kehiäkään. Maastossa paineita 0.4
Kerran on tyhjentyny ja sillonkin meni vanteen sisäreuna ruttuun.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?

Viimeksi muokannut 88 : 29.03.2009 22:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tim cameron antaa boggerille pyörintää TimJus Linkit 11 19.04.2013 09:38
31"x10,5" - mikä suositeltavin vanneleveys? O/M/V Renkaat ja vanteet 3 08.03.2007 21:55


Sivu luotu: 09:58 (GMT +2).