Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.03.2009, 16:52
Rekisteröimätön
Guest

ei huume, vaan lääkeraaka-aine ensisijaisesti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mitä yhteistä on pirillä ja kannabiksella? Siis muuta kuin, että nykylainsäädännön mukaan molemmat ovat huumeita. Kertoisitko minulle, kun minä olen niin tyhmä etten tiedä.
Korjattakoon asiavirhe:

Kannabiksesta eli siis hampusta voidaan jatkojalostaa moina käyttökelpoisia ja ympäristöystävällisiä tuotteita, amfetamiinista ei. Lisäksi kannabiksen vaikuttavista ainesosista tunnetuin, THC on nykyään myös lääkelaitoksen listoilla, ja jolle ei ole tällä hetkellä kotimaista lääkeraaka-ainetuotantoa ensinkään, vaan olemme lähinnä Hollannissa tuotetun Bedrocan- lääkkeen varassa jonka riittävyys sen tarvittavuuteen ei korreloi ensinkään.

Siten kannabis ainesosiltaan on juuri nimenomaan lääke, ei huume, ja jonka lääkkeellisen arvon jo jopa lääkelaitoskin on joutunut tunnustamaan.

Amfetamiinin lääkinnällistä arvoa pitäisin erittäin marginaalisena, oudoksun aineen vaikuttavien synteettisten ainesosien käyttöä esim. ADHD:n hoidossa.

Kannabis on kasvi, jolla on valtaisa potentiaali moneen hyvään asiaan, amfetamiini ja sen johdannaiset eivät ole historiankaan esimerkkien mukaan ainakaan vielä tähän mennessä aiheuttaneet kovin montaa hyvää asiaa.

-väitös-
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rate my 4X4??? HEKULIINI Chit-Chat 5 08.11.2005 15:59
Rate my ride Lars Motoring 0 04.01.2002 09:31

Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).