![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
||||
|
||||
|
Varmaan tarttis pikku hiljaa kesä renkaatkin ostaa nurkkiin pyöriin, jos sit sais intoo rakenteluun.
http://www.offivaruste.com/catalog/p...roducts_id=497 31X11.5-15 110L M8080 PR 6 159€ MUDDZILLAT Ja Fedimat Mitkähän noista kannattais ostaa ja sit saa myös tarjota ja ehdottaa kummei!!! Voiko noil TSL:llä ajaa tiellä ollenkaan vai kuluuko ne heti? Ja millaiset mahtaa olla noi fediman leikki boggerit tiellä? Vai onko se vaan oltava tylsä ja ostettava Mudzillat ei olis pahanhintaisetkaan.
__________________
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
| m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
| M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
| M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
| Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |