![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tän kauden toiset kisat jo lähestyy! Joko se on ajokunnossa? Rakastuitteko tohon plasmaan, onko se hyvä, tuleeko ilman sitä enää toimeen?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Naytta makoisalta... mutt ma laittaisin sen puolan ohjaamon puolelle, tulee vesiesteissa paljon vahemman yskimaan!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
ajokunnossa.. hmm. mitenkähän se oli.. nyt taitaa olla jarruletkuja irtonaisena kun ovat toimineet suzukin akselinvaihdossa malleina. ei ole suuria tämän kanssa tapahtunu..
katsastukselle pitäs vielä raidetangot oikoa ja laittaa laatikon suojapelti kiinni.. onhan tuolla ajettu joitain satoja metrejä mutta ajo-omituisuuksista ei ole vielä käsitystä. Talorojekti ja porukan leviäminen ympäri suomen on hyydyttäny tämän rojektin. kuljetuskaluston puute taas on lopettanu kisaamisen.. seliseli.. eiköhän siihen keväämmällä kilvet haeta kun täällä karussa pohjolassa alkaa olla taas ajokelejä.. JA KYLLÄ! Ilman plasmaa ei kehtaa alottaa minkäänlaisia metallitöitä!! Ihan ehoton peli se on! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on maalipinta kauniisti himmentyny ja lohkeillu mutta nyt siinä on kilvet..
Peräpäästä jouduttiin tipauttamaan jouset takaisin omalle paikalleen kun ohjekirjan mitoissa oli kummallisen pienet mitat.. Perälunkan yläpintaan mitattuna korkeus oli ok, mutta rungosta mitattuna melkein 10 senttiä liian korkea.. Nyt on omaan silmään paremmassa asennossa ja ehkä himpan parempi ajettava. Ajettavuutta ei voi silti kuvailla kovin ylistävillä sanoilla. Moottori aiheuttaa veikeän värinän joten ajoonlähtötarkastuksen yleiskiristely on otettava ihan tosissaan. Vaihdelaatikon takerruttua kakkosvaihteelle jouduttiin ajamaan muutamia kilometrejä korkeahkoilla kierroksilla jonka seurauksena tyhjäkäynti katosi, käsijarrun mekanismi purkautui ja muutama muukin pultti varisi matkalle. Kuvia tullee jahka Kelaperse saa aikaseksi.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Koittakee laettoo kuvvii.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu, tätä on odotettu.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]() ValokuviaYmpyrä on sulkeutunut. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Longtail Rabbit" Suzuki Trial Standard luokkaan | Racingrabbit | Maasturiprojektit | 56 | 22.01.2009 18:24 |
Rengaskoko, Original vai Standard luokkaan | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.08.2007 19:58 |
M: Formula Off Road Jeeppi, Standard luokkaan | Jare | O/M/V Muut | 7 | 11.09.2005 16:14 |
Standard kilpuri | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.03.2005 19:13 |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |