![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() hyvän näköset. vähä tollaset mickey thompson ja pitbull tyylinen kuviointi. ite ostaisin. noihin goodrideihin en niinkään panostais. huom. mun käyttöön. saman oloset ku mun ex- nankangit, melkein asfaltilla sai punkee nelikon päälle alamäes ku jää jumiin.. ![]()
rocky projekti odottaa kesää. Viimeksi muokannut santikko : 17.03.2009 20:38 |
|
||||
|
||||
![]()
kävin vianorilla utelemassa noita kumhoja niin lupas selvitellä saatavuutta ja hintaa 35" rattaalle,bfg:n mud terrain olis ollu n.900e sarja asennettuna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onkos kenellekkään tullut tietoa millon noita 35" kumhoja olis saatavana? ja kyselikö kukaan löytyykö esim:maxxista 35":sena? Itsellä tuo lontoon kirjoitus taito hiukka heikolla hapella
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onko jo käyttökokemuksia tuosta Kumhon KL71:stä? Kuluuko kuinka nopeaa? Laitoin käyttöautoon tuollaiset 31" tilaukseen ihan vaan pelkästään ulkonäön takia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on parhaillaan tuollaset alla koossa 32x11.5R15, eikä ole ainakaan viellä valittamista ollut.
Oon ajellut niillä vajaat 2000 Km eikä ole pahemmin kuluneet ja maastossakin on päässyt eteenpäin ja vähän taaksekin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ollut kesän alla 285/75 16"
Mittariin kertynyt asvaltilla ajoa 5tkm. Ei juurikaan kulunut. Aikas änettömät. Maastosta vähän kokemusta. Sanotaan että pitää ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pitääkö asvaltilla meteliä kovasti verrattuna normikumeihin tai at-pintaisiin? Meinasin jos tuollaiset koossa 265/75/16 löytäs ens kesäks tiensä hiluksin alle...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 17" rupulikumit | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 29.10.2008 18:04 |
uusi Kumhon MT | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 09.06.2008 16:50 |
MYYTY: Kumhon 33/12.5-15 MT renkaat vanteilla | Nerd-O | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 17.08.2007 06:50 |
Kumhon rengaspaineet kadulle | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 22.12.2006 13:01 |