|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
rangen nelivedon kepit????Tuli ostettua vanha classic range roveri offiaihioksi kun halvalla sai. Ongelmana kuitenkin etten ymmärrä mitä se pikku nuppi siinä vaihdekepin vieressä tekee. Keppi nousee ehkä 3-4mm kun kunnolla nykäsee onko tämä jonkin sortin keskitasauspyörästön nuppi. ja vehje on niitä ekoja rangeja 4-vaihteisella lootalla...
|
#2
|
|||
|
|||
sehän se, ylhäällä päällä ja pohjassa pois.. valokin pitäs syttyä nupin päähän tai johonkin kojelautaan, riippuu hieman mallista...
|
#3
|
|||
|
|||
mitenkäs se pelittää
tuntuu koko keppi olevan ihan juntturissa ja mitään valoa ei syty vaikka sen nyhtääkin ylös niin paljon kun se liikkuu. onko keppi sähköinen vai mekaaninen???
|
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
Kumman se nuppi nyt tekee, liikkuuko se sen 3-4mm vai onko jumissa? Nuppi ohjaa keskilukkoa käyttävää alipainekelloa, eikä ole hirveesti merkitystä miltä se tuntuu tai syttyykö lamppu, jos se keskilukko toimii? |
#5
|
|||
|
|||
En ole asiantuntija rangen kanssa vaikka sellainen löytyy,mutta isot pojat sanoo että aina PITÄÄ OLLA SE KESKILUKKO PÄÄLLÄ KUN MAASTOON MENNÄÄN MUUTEN HAJOO PAIKAT.
T:Antti |
#6
|
|||
|
|||
juu mut
niin mistä sen tietää kun se on toiminnassa??? tuntuuko ajossa jotenkin erilaiselta
|
#7
|
||||
|
||||
Ajat sen johonkin kuunnolla kiinni, kun keskilukko ei ole päällä pyörii vain yksi pyörä tyhjää. Keskilukko päälllä pyörii kaksi pyörää, eli molemmilla akseleilla yksi pyörä.
Sitten kun ei pyöri yksikään pyörä, on syytä ruveta ehtimään vetoakseleita murroksia yms varaosia.. |
#8
|
||||
|
||||
kääntyy kankeemmin keskilukko kiinni, kyl sen tunnet jos on yhtään pitoa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
|||
|
|||
Jep eli kun ero rautakangen taivuttamisella ja hesen pilillä.Ero on huomattava,tosin jos ei lukko toimi ja ei kokemusta hommasta niin sortuu helposti asiaan että onhan tää erilaisempi. Omassani vm72 ei ohjaus tehostinta niin kun homma toimii on erittäin helppo tietää kun renkaita kääntää on lukko päällä vai ei.Voi s?????? kun vaikee kertoo selko kielellä ainakin mulle,sorry.
|
#10
|
||||
|
||||
Helpoin on ajaa rankku hiekkakasaa vasten pikku-ykkösellä, kunnes pysähtyy sutimaan. (tyhjäkäynnillä, kunhan ei sammu )
Sen jälkeen katsoo sutiiko eestä ja takaa vaiko ei. sama vaihtaen lukon kytkimen asentoa. Näin talvella varmaan löytyy paremmin lumikasa tähän tarkoitukseen
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Nelivedon kytkentäsolenoidit Lj-70 | Pötky | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2007 12:20 |
sj410 nelivedon keppi !!? | Suikkajäbä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.07.2007 15:25 |
nelivedon kytkentä. (cherokee) | timppa253 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.12.2006 15:47 |
O: LJ:N NELIVEDON ALIPAINEKYTKIMET | TML | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.09.2006 00:04 |
Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |