![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei hyvältä kyllä näytä ku kolme reissuu ja kolme kaatoo /:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Juu kannattaa hoitaa öljy vuodot kuriin. Oli todella ikävää kun nais henkilöltä kastui housut
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
hei kares
eikös teille joskus tullut naantalista mokin runko missä oli mb 230 kone ja avolava nissanin koppa?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sitä lyötiin lekalla päähän ,akselit on tuossa "möhkö" pyörä lantikka projektissa...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli tutkittua kämmäkän ajon vaurioita ja mitään ihmeellistä löytyny ,ainoo isompi vaurio on hantinpuolella kun sai aika rajun niitin helmapalkkiin ja palkki siirtyny jonkun sentin sisään rytäten peltiä melkolailla edellään sen enempiä en oikonut mitään vaan rälläkkä hitsauskone pätkä rautaa tueksi jos ei vaikka enskerralla suzukin pellit myötäilis niin helposti...
Takapäähään tuon näkönen viritys... Etummaiseen tuommonen... Ja liukukita tuli ruuvattua kiinni... |
|
#6
|
||||
|
||||
Ja painoa lisää
Hyvä hyvä, laita lisää rautaa vaan, pääset ihan uusille lukemille seuraavassa punnituksessa
![]() Ja nyt kun oot laittanu korin ja rungon kiinteästi toisiinsa kiinni, niin noi korin kumityynyt vois heittää pois ja korvata nekin jollain painavammalla, esim raudalla. ![]() Alkaa Mogsu pysymään paremmin pystyssäkin, kun lisäät alas painoa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eipä nuo 4putkenpätkää paina yhteensä kuin korkeitaan muutaman kilon mutta rautaa lisäämällä pikkusen kerrallaan tulee toki yhtäkki 2500kg täyteen mutta sitä en tiedä vaikuttaako etenemiseen muuaalla kuin suolla ,UPPOOOOOOOO!!!!!!!! On muuten eritäin viisaan oloset noi korinkoroketapit ,ihme kun ne ei ole menny läpi kopan... Ai niin ja edestä ja takaahan olikin jo koppa naitettu runkoon aiemmin (; Viimeksi muokannut kares : 18.03.2009 22:55 Perustelu: kirotusvirhe |
|
#8
|
||||
|
||||
|
No runko ei sit varmaa enää pääse elämään yhtään (=vähemmän joustoja) ja jos sattuu elämään niin ne hitsisaumat korin ja rungon välillä myös elää ja antautuu?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ja liukukita tuli ruuvattua kiinni...
Täytyy hattua nostaa ku oot tommosen auton rakentanu ja aikamoista pikavauhtia.. btw. sulla taitaa mennä toi naru väärinpäin tonne rummulle vai valehteleeko mun silmät..? eli rummun alapuolelta pitäis puolata nartsa sisään.. jos nään oikein niin nyt toi rasittaa vinssin runkoa ja kiinnityksiä ihan v...sti.. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Täytyy hattua nostaa ku oot tommosen auton rakentanu ja aikamoista pikavauhtia..
btw. sulla taitaa mennä toi naru väärinpäin tonne rummulle vai valehteleeko mun silmät..? eli rummun alapuolelta pitäis puolata nartsa sisään.. jos nään oikein niin nyt toi rasittaa vinssin runkoa ja kiinnityksiä ihan v...sti..[/QUOTE] No perskeles ku me tuota samaa mietittiin mutta kaikki hanikat on IN suuntaan ni väkisinki menee tota yläkautta tosin eri puolella kelaa narun kiinnitys ku vaijerin tietyistä syistä (; |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ei o pitkä aika ku joku kirjotteli, että sähkövinssin jarru ei pidä ku yhteen suuntaan. Eli kandee pistää oikeen päin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |