Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 12.03.2009, 23:00
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=MawaHGXMRoo
http://www.youtube.com/watch?v=Oau1z...eature=related

Siitä lähtis parit loisto kappaleet oli känni-ilta tai ei.

edit jälkimmäisessä pitää tulloo ensin pätkä smoke on the wateria, suosittelen malttamaan siihen asti että ThunderStruck alkaa oikeasti.
__________________
Joop

Viimeksi muokannut Ranee : 12.03.2009 23:05
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:lle paras tierengastus Kuuno Tekniikka & Jutustelu 1 15.09.2008 15:08
Paras maasturi? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 38 04.02.2008 23:23
Paras offauspaikka Skorpioni Chit-Chat 37 20.01.2008 23:50
M/V: MB 420 SEL, tod. näk. suomen paras O/M/V Ajoneuvot 0 22.01.2006 13:08
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29


Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).