![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uudenmallisen Hiluxin korotusOlen tossa mietiskelly josko laittais/laitattais 2"korottavan Omen tai vastaavan, niin minkälaisia renkuleita ja köykämiini vanteita sinne voi tuon jälkeen alkaa sovittelemaan, et olis hiukan asiallisemman näköinen? Autossa on orkkis levikeet. KP:n sivuilta kattelin ja olin yhteydessä korin korotuksen suhteen, mutta taitaa kallistua tuohon alustan korotukseen. 15 tuumasella tuntuis rengas/vanne kustannukset jäävän hiukan edullisemmaks. Oon kironnu et kyllä kaikenmaailman kitymaastureihin saa jo maapallon kokosia pyörylöitä, mut tommoseen ns.työkaluun, missä niil oikeesti olis ehkä jotain tekoo, ni saat tyyliin sovittaa jotain sileitä kotsunpyöriä! vakiona ![]() No joo, jos jollain on kokemusta muutenkin kyseisen lavapaskan koruksesta, niin olen siipimutterina! =)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka uusi?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
2008 ainaki lukee otteessa. Tota mallii on vissiin tehty 06/05 alkaen tai jotain=)
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kato tilaat sielt varusteest sen Xtreme setin siihen. Tulee varmaan hyvä sillai.
Ekä se korin korotus ole mikään mörkö, töitä se vaan vähän teettää. Itellä -01 ja korinkorotus + jousitus ei yhtään heikentänyt ainakaan ajo-ominaisuuksia. Tosin 33" swampperit heikensi. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kattelinkin sun profiilista kuvia=) Nätti peli.
Mikään ei ole pois suljettu vaihtoehto. Ihan maksimi korotusta en nyt hae, kun lavalle tarttis saada itekki nosteltua kätevästi tavaroita. Lue: Kaljakoreja ![]() Onko sinne käytännössä mahdollista saada edes 33" kummeja 2"alustan korotuksella vai vaatiiko korinkorotuksen? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Laita jotain spaceriä väliin, tolpan päälle siis. Ei jousta puristamaan, vaan koko tolppaa pudottamaan. Helppo ja halpa ja saa ehkä just riittävästi tilaa. Varmaan jotku Tacoman spacerit kävis, esim: http://store.fatbobsgarage.com/share...t=products.asp |
#7
|
|||
|
|||
![]() miten?
Miten saan 07 hiluxin etuiskarin nätisti pois paikaltaan. Tarkoitus olis laittaa spaceri iskaritolpan päälle... Takana on jo pidemmät riiput ja nyt olis keulan vuoro. Olihan tuo etupää aika auki ja tutkittiin asiaa mutta ei lähteny tolppa välistä pois. Neuvoja, kuvia, apua!! Kiitos etukäteen!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Ok
Mistä kohtaa se kallistuksenvakaaja on kiinni?
Ei viimeksi mahtunut se iskaritolppa mitenkään pois. Tuskastuttaa... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Toin tekstin mukaan Tacoman jousitusosat kävis Hiluxiin....
http://www.toyota120.com/forum/showthread.php?t=6194 |
#11
|
|||
|
|||
![]() mjaah...
osaatko kertoa tarkemmin miten kallistuksen vakaaja irtoaa? pitääkö se ottaa kokonaan pois paikaltaan vai riittääkö vain irroitus, ja sivuun "työntäminen"?
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miks persettä nostit, keulahan noissa on nyökällään. Sama pyllypystyssä-tyyli jatkuu siis jatkossakin jos molempia päitä saman verran nostat. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tietysti asia on aivan eri jos ajelee vaan tyhjällä autolla. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Ei tarvitse irrottaa kokonaan, 2 pulttia rungon kohdalta irti per puoli ja siirtää vaan sivuun.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Halusin et koko hoito nousee vähän.. Kunhan saan selville paljonko spacerit nostaa keulaa niin voin tehdä uudet korkeammat. Kokeilumielellä tässä ollaan. Noita korotuspaloja kun saa tehtyä omasta sorvista niin ei ole muuta ongelmaa kun keulan purkaminen ja asentaminen. Mutta näillä ohjeilla luulisin seviävän... Eli, kallistuksenvakaajan 2 pulttia ja raidetangonpäät ja lopuks itse iskunvaimennin.. ja kasaus takaperin. Unohdinko jotain??
|
#16
|
|||
|
|||
![]() hiluxin korotus
joo elikkäs meinasi teetättää jo 31/10,5 all-terrain rattaakki tyontää alle pikkusen joutu puukko sahalla ja mattopuukolla sisälokareita ja levikkeitä soveltaan ja siltikkin rappaa takapuolelle. (auto ei ole korotettu ollenkaan)
Ja nyt olis suunnitelmissa, että 40mm korinkorotusta tekisi, korotuspalikat on sorvautettu jo valmiiksi mutta työtä tuntuu teettävän kenelläkään kokemusta vastaavasta? joutuuko tekemään uusia putkia yms? ja kyseessä on -08 vm hiluxi |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tilasin 08 Hiluksiin 2" Omen korotusjouset ja iskarit eteen.
Olishan sinne voinu laittaa korotusplokit, mutta tuleepahan uusittua iskarit ja jouset samalla. Taakse ajattelin jättää orkkisjouset, kun lähinnä terveisiä ajettu lavalla. Todellakin mistä olette tilanneet noita ohjausakselin jatkoja ja onko tosta HJ61:sen ohjaustangosta kokemuksia in real life? Tässä muute jotain asiaa korinkorotuksesta(Mikä edelleen itsellenikin tekemättä). http://www.pakwheels.com/forums/4x4-...ing-hilux-vigo |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/...eringExtension |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#22
|
|||
|
|||
![]()
ei kenelläkään olisi myydä tai kertoa mittoja kyseisestä rattiakselin jatkopalikasta jotta voisi sorvauttaa? ja edelleen 08vm hiluxiin
|
#23
|
|||
|
|||
![]()
Onko nuo OME-jouset E-hyväksytyt?
|
#24
|
|||
|
|||
![]()
Tietääkös kukaan tarviiko 02 vuoden hilukseissa rattiakseliin tehdä lisää jatkoa?
![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu korotuksen määrästä, mutta jos tuota maximi 3" tavoittelet niin tarvii, ei se vakiona taida riittää tuumaa isompaan korotukseen. Ja pariin muuhunkin paikkaan tarvii jatkoa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-06 hiluxin korin korotus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.11.2008 18:04 |
Hiluxin korotus, kuinka "tarpeellista"? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.09.2007 18:04 | |
Hiluxin korotus | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.10.2005 16:45 |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
Hiluxin korotus | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2004 19:04 |