![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pystyisköhän automaatin vivustoita itte pidentään? Ajattelin vaan että ei välttämättä olis ees paha homma, tosin ei mitään hajua miten ne automaatissa on. Manuaalissa ainaskin helppo homma.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys.
Mulla on vm-90 4Runneri 3.0 V6 ja ajattelin että joku hieman kokeneempi voisi kertoa hieman vinkkiä että onko iso homma vaihtaa koko kytkin paketti kyseiseen autoon ja mistä saisi edullisesti hyvän ja kestävän kytkinpaketin? T:Rene |
#3
|
|||
|
|||
![]() nipvupivupnupon
Tohon pitäs mennä se 220mm kytkin paketti,sama ku diesel hiluksissa.Lipposelt,tai offivarusteest.Ja yx vinkki:ÄLÄ osta QH merkkistä englantilaista kytkintä,on nimittäin paska eli perseestä.Juu edittinä et se ei muuten oo hajonnu mut reijäst kurkistaen kuluu nopeasti ja se on jotenki kiero ku vatkaa kylmänä,lämposenä sit ei.
Viimeksi muokannut RIPAX : 29.10.2009 23:19 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu, paska on GH. Läjästä repesi levyn keskiö irti QH:sta...kesti ehkä 70tkm.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Kytkin ongelma
Tervehdys.
Joku hieman kokeneempi automies voisi kertoa että mikä mahtaisi olla vikana 4runnerin vm-90 kytkimessä kun se ottaa kiinni vielä mutta kun vauhti lisääntyy ja vaihtaa isompaa vaihdetta niin, kierrokset nousee mutta kytkin alkaa lyömään ikäänkuin yli eli vauhti ei lisäänny. Mikä voisi olla vikana? Pitäisikö vaihtaa koko kytkin paketti vain riittäisikö pelkkä sylinteri pellin alta? Vaihdoin kytkinnesteetkin mutta eipä niillä tuntunut olevan vaikutusta asiaan. T:Rene |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onx tää perjantaikompa?
Enivei kytkin on loppu. Eli kannattaa näissä lehtijousisissa asetelmissa vaihtaa koko paketti. Tosin jos tuntuu että koko paketin hankkiminen on kallista niin ostaa vain sen levyn. Itse vaihtaisin koko paketin. ...Elllllllen tietäisi että olen juuri vähän aikaa sitten luistatellut kytkimen loppuun ja että asetelmassa on vielä ruutia jäljellä. Metallurgit sitten voi kertoa mitä tapahtuu metalleille kun luistattelee liikaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
motonetistä saa ainakin kytkinpakettia,ja eiköhän se toimi ihan hyvin normikäytössä.. hintakaan ei päätä huimaa ja et-46 on liian hurja tulee ulos liikaa vaikka on levikkeet+liikaa raideleveyttä .. mun profiiliss on kuvia mun ex runnerista siinä on alla 33x12.5 10x15ET-13 olis saannu muutoskatsastettua raideleveyden puolesta just ja just kunhan olis laittanu levikkeet, koska eturenkaat tulee sisemmälle kun korottaa sauvoja kiristämällä.. levikkeiden kanssa voi olla ihan sopiva 10tuumaa levee et -13
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 06.11.2009 19:07 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runner | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 19.07.2009 23:32 | |
Myydään 4runner | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.11.2008 17:39 |
4runner | EEmeli121 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.08.2007 22:21 |
4runner | jorti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.12.2006 21:01 |
M.4RUNNER | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 20.03.2006 21:47 |