![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kuvakulmat on aikalailla erilaiset, pajeron keulakin oli kyllä aikalailla kalliossa kiinni ja luppakorvallakin on pitkät kädet (tai leveet)
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mietin ihan samaa... Vaik meijän bertta oli kiinni kalliossa niin silti sain venyttää kaiken mitä käsistä lähti... Tuo toisen auton keula ei näyttäs olevan edes kiinni kalliossa..
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() eli rautaa lisää keulaan ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kuramadot kiittää kilpailun järjestäjiä, maanomistajia ja muita kilpailijoita onnistuneesta kisasta.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli oma moka rastikuvassa kun sen takia jäi 7 pistettä saamatta. Tässä kilpailussa koeponnistettiin appareita, ainakin meidän tiimissä. Lyhyet rastivälit=laiskana en viitti nousta autoon. Toisia se ei näyttäny haittaavan(Kilpeläisen appari, mikä vauhti). Pystyn ite samaan noin kolkyt sekuntia. Oliko se ny Hokkanen vai mikä, kiitos avusta leivinuuni rastilla. Norppa&Näätä kiitos kuljetinhihnan palasesta josta saatiin Suikkaan uusi ohjauksen rättinivel, tai vähän parempi kun uusi. Koitetaan seuraavissa kisoissa pitää rastilaput oikein päin. Näin helpotamme, nopeutamme, ja lisäämme tuloslaskennan varmuutta. Eikä se piste, tarra tai vaikka ampumataulun paikkalappu ole mahdoton totettaa. Kilpailijat voivat omalla toiminnallaan helpottaa tai vaikeuttaa kilpailua ja samalla alueella mahdollisesti uusien kilpailujen järjestämistä. Eikä herneitä. Ketään ei osoiteta sormella, vain mun mielipide ja toteamus. Hauskaa oli.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
On se rasti 236 tainnut vähän matkustaa tuossa kilpailunaikana. Keräilin tuossa kaikki rastillakäyneet yhteen listaan kameran kellojen ilmoittamaan aikajärjestyksen ja rastikuvat niistä. On aikahelppo päätellä missä välissä rasti on liikkunut.
http://www.ruijanpallas.com/linkitet...2009/rasti236/ |
#7
|
||||
|
||||
![]() Suuret kiitoksetMeidän puolesta SUURI kiitos kilpailun järjestäjille, valtaisan työn olette tehneet. Järjestelyt toimivat, tulokset tulivat nopeasti ja itseäni ilahdutti eniten käytetty luovuus rastien nimeämisessä ![]() Hokkanen on käsittämätön kone, ei sille mitään mahda ![]() Meillä oli hauskaa ja niin näytti olevan monilla muillakin. Lisää kukkahattumeininkiä! Kätensä katkaisseelle Terolle IIISO HALI, parane pian! P17 / Offivaruste |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Heheee...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ......mut saapa nähä mitä ens kisaan keksiis......kukat on jo, mutta mites olis mehiläiset niille kavereiks ![]() ![]() ![]() T: M18 vinssiapina ja takapuskuri-surffaaja |
#9
|
||||
|
||||
![]() Maskotti ja sen parempi puolisko Pulu katsojan ominaisuudessa Road block Nikkinen ja kovan onnen Volvo |
#10
|
||||
|
||||
![]()
S01 Norppa & Näätä kiittää myös kanssakisaajia ja järjestäjia hauskasta viikonlopusta. Hauskaa oli koko rahan edestä.
Me oltiin vähän niiku turisteina liikkeellä. Mun jalkavaivojen takia päätettiin jo etukäteen että yhtään pahaa rastia ei haeta, pitäydytään vain helpoissa rasteissa. Olen ylpeä että päätös pidettiiin Suursyömärin, Kirsin, Hokkasen yms. yllytyksistä huolimatta, tuloksena että nilkan paraneminen ei ainakaan tiettävästi ottanut takapakkia. Välillä tosin meinasi tulla aika pitkäksi kun odoteltiin nuotiopaikalla Suzumoggi- porukkaa, mutta onneksi Montenegron pojat järjestivät viihdyttävää ohjelmaa koko ajaksi, mm AAPEE kieri kuperkeikkaa retkituolinsa kanssa... Kalustomurheista sen verran, että klo 21.30 pamahti ohjaustehostimen hihna poikki. Saatiin p23 teamilta kuminen yhden koon korvike joka kesti alle 25 sekuntia kunnes pamahti myös poikki. Samalla myös laturin merkkivalo rupesi palamaan, GPS:n mukaan siirtymillä jännite nousi välillä yli 17 voltin kun taasen pikkukierroksilla pysytteli 12 voltin tuntumissa. Mutta hauskaa oli, kädet krampissa veivattiin kunnes huomattiin että ohjausvarren päässä oleva olkavarsi oli kiinni enää löysästi kahdella pultilla, kaksi oli jo katkennut. Kiristettiin nämä ja katteltiin muiden touhuamista kunnes nilkutettiin alle 20km/h vauhdilla kisakeskukseen. Saatiin haettua neljän alueen helpot rastit, pohjoisin alue jäi meiltä kokonaisuudessaan väliin. Koska oltiin liikkella turisteina, oli aikaa päästää muita edelle rasteilla ja kuvailla. Alla muutama mun kännykällä otettu kuva. Jokke kuvas kanssa jonkun verran oikeella kamerallakin, laittelen niitä kuvia jos joukossa on jotain järkeviäkin ja kunhan jokke saa ne ulos kamerasta. Volvo nousee vinssillä ylös mäkeä Tässä kohdin etuvinssi lopettaa vetämisen. Vaijeri on kasaantunut rullan toiseen päähän ja veti vinssin totaalisen jumiin. Pojilla oli tosin mekaaninen vinssi joka pelasti tilanteen. Suzumoggi samassa paikassa Kilpeläinen & kumppanit näyttää mallia rastinnoudosta. Tässä matkalla rastille 3 min myöhemmin tulossa jo pois Hetkeä myöhemmin porttaalipatikka samassa paikassa Suzumoggi viereisellä rastilla Suzumoggi kivellä Oma kilpuri rastilla. Katteltiin aluksi että tarttee varmaan vinssata, mutta pito oli sairaan hyvä |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
tohon samaan monttuun mersun kone kilahti lopullisesti. saatiin vielä väkisin käymään mutta kisa loppu siihen. rasti toki otettiin
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ekoissa on joku kuiva katkennu puu ja lopulta se on lepässä kiini........ |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Rasti oli alunperin tuossa kalliota vasten kaatuneessa puunkarahkassa, rastilapun takana näkyy haarautunut puu pystyssä. ![]() Myöhemmin alkuperäinen rastipuu on palasina maassa ja aikaisemmin pystyssä ollut haarautunut puu on puoliksi nurin ja rasti on siinä kiinni? Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut baxxter : 10.03.2009 20:17 |
#15
|
||||
|
||||
![]() KUVIA KUVIA KUVIA KUVIA
OOPS.....................meni hetkinen ennen kuin sain yhteyden tänne :P
mutta............... KYM joukkue SuurKouvolasta yhdellä lahtelaisella ent mainosmiehellä (=minä) vahvistettuna oli Luumäellä myös. Tutkittiin maastoa ja väisteltiin kilpailijoita, osa paineli niin että penkat pölisivät, osa taas junnasi meille niin peri-KYM ruopivalla tavalla.... Minulla ruotsalainen kumisaapas kokoa 265 ei lipsunut: katsokaas linkkiä: http://kuvablogi.com/diaesitys/4764/10/ sieltä avautuu 33 kuvaa diaesityksenä. KIVAA OLI ihan ilman autoakin, Renault-Jeeppihän ei ole maastoauto.... tässä esimakua linkin sisällöstä..... Viimeksi muokannut vänkäri : 10.03.2009 20:32 Perustelu: pics added |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
Onko missään näkyvissä sellasta listaa, mistä näkyis kaikki saadut rastit? Vois sitten katsoa jos on tullut ns. hylättyjä rasteja. Sillä vaan että vois itse pohtia, miksi rastikuva on hylätty ja ottaa opiksi.
Mutta kiitoksia hyvin järjestetyistä kisoista myös M06 :n puolesta. |
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tässä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä | Kentsu | Tapahtumat | 32 | 02.03.2008 17:34 |
Offivarusteen sivuista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 14.01.2008 20:53 |
Offivarusteen Xenonvalot! | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.06.2007 18:25 |
America LOST to Iraq in Pentagon wargame | MäIte | Terrorism | 0 | 01.02.2003 17:18 |