![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]() Jepjep....
....Karu tosiasia mut helpommin sen koneen hajottaa liian pienellä kuin liian suurella ahtimella.Eli toisin sanoen pakopaine tappaa paljon helpommin kuin ahtopaine...........En tiedä VNT:n siipi kokoja mut ihan perus 903valmetin S2 Switcerillä 2h moottori ahto 1500rpm 0,5bar veto päällä ja tuhannellakin tais olla viel 0,3bar.Tämä ahdin on alkujaan 4,4L moottorista ja uus makso rapia 500e....
2H moottorihan on tunnettu kuumenemisestaan ahtimen kanssa...(esikammio kone) Jos juuttuva siipinen on kumminkin se must juttu,niin ehdottaisin katselemaan noita mettäkoneitten ahtimia.John Deeren (Timberjack) koneissa on aika asiallisen kokosia vnt puhaltimia ja tehot liikkuu niissä+250hp ja litratilavuudet jossain 4+.... Mutta onnea asialliselle projektille |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |